پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در تهنیت فجر انقلاب

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در تهنیت فجر انقلاب
کدخبر : 16967

​مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان طی پیامی فرارسیدن ایام فجر انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی متن پیام بدین شرح است؛

بهمن ماه برای مردم ایران یادآور نقطه عطف و پدیده ای تاریخ ساز و بی بدیل است؛ 42 سال پیش از این مردم مومن و قهرمان این سرزمین همیشه سربلند، سینه ستبر استبداد را شکافتند و جوانه های امید و آرزوی ملی خود را در نفی استبداد داخلی، سلطه اجانب و استقرار استقلال، آزادی و جمهوریت مبتنی بر اسلام برکشیدند.

انقلاب مردم ایران، که محاسبات مادی آن روزگار را تا امروز را بر هم زده و ایران را «روح یک جهان بی روح» نمایانده است، مصداق روشن وعده صادق خداوند قرار گرفت که مستضعفان را وارثان زمین و پیشوایان روزگار قرار خواهد داد.

بی تردید بهمن 1357 نقطه پایان مبارزه و جنبش سراسر ایمان و معنویت ایرانیان مسلمان و آزادی خواه نبود و راهی که با آن نهضت شکوهمند رقم خورد از آن زمان تازه آغاز شده و تا استقرار بدون تنازل همه آن اهداف والا به سیر خویش ادامه خواهد داد، چرا که خون گرامی ترین فرزندان این ملت از شهدای 17 شهریور 1357 تا سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، ضمانت تداوم بی وقفه این راه خواهد بود.

فرزندان برومند و جوانان امروز ایران، که میراث گرانسنگِ مسئولیت به ثمر رساندن آن آرمان های سترگ را بر دوش خویش دارند؛ نشان داده اند در عرصه های گوناگون دانش، فناوری، تولید و حاکمیت ارزش های انسانی و اخلاقی خلَفی شایسته برای سلَف صالح خویش اند و در استمرار آن راه تا تحقق کامل آرمان های آن، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر از نسل نخست انقلاب پیشرو تر نباشند، کم تر از ایشان هم نیستند.

افتخاری عظیم است که امروز و 42 سال پس از آن انقلاب بزرگ، مردم آرمان خواه و وطن دوست ایران اسلامی، که در کوره جنگ ناجوانمردانه 8 ساله و دشواری رویارویی با سه دهه توطئه و خصومت و تحریم آبدیده شده اند، به ویژه جوانان کاردان و بلندنظر این سرزمین، برای ساختن ایرانی آباد، آزاد، سربلند و پیشرو، مستحکم تر و مومن تر از گذشته، رو به افق روشن پیش چشم خویش گام برمی دارند. چهل و دومین سالروز آن حرکت مبارک را از این رو صمیمانه و امیدوارانه، باید به همه مردم عزیز ایران، به ویژه نیشابوریان عزیز و بزرگوار و به طور خاص خدمت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران انقلاب شادباش و تبریک عرض کنیم.

 

کسری غفوری

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه