فیروزی، نماینده مردم نطنز در گفتگو با رصد اقتصادی:

نقش مهم ایمیدرو در کاهش آثار تحریم ها

 نقش مهم ایمیدرو در کاهش آثار تحریم ها
کدخبر : 17000

ایمیدرو به عنوان یکی از شرکت های سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن نقش مهمی در کاهش آثار تحریم ها دارد.

رحمت الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی رصد اقتصادی درباره نقش ایمیدرو در کاهش اثرات تحریم ها گفت: شرکت های دانش بنیان و صنایع محور مانند ایمیدرو اگر درست مدیریت شوند، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند و می توانند از طریق مدیریت صحیح و ایجاد ارتباط سازنده با سایر شرکت های دانش بنیان آثار تحریم ها را کاهش دهد.

وی افزود: ایمیدرو به عنوان یکی از شرکت های دولتی همیشه مورد حمایت قرار گرفته، اما این حمایت تنها نباید تنها حمایت مادی باشد بلکه حمایت دانشی هم می تواند از اثرگذاری بالایی برخوردار باشد تا با حمایت مادی و حمایت دانشی ایمیدور را به عنوان یکی از شرکت های توسعه و نوسازی در بخش صنعت و معدن، تقویت کرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم معتقد است که برای تحقق شعار جهش تولید حتماً شرکت های دانش بنیان و صنعتی باید تقویت شوند؛ در غیر این صورت شعار جهش تولید عملیاتی نخواهد شد.

به گفته او؛ در شرایط تحریم شرکت های سرمایه گذاری و دانش بنیان توانسته اند جایگاه خود را در اقتصاد کشور به خوبی پیدا کنند؛ لذا برای اینکه چنین شرکت هایی جایگاه خود را در اقتصاد حفظ کنند هم باید حمایت مادی و هم حمایت دانشی از آنها انجام پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد که تحریم ها سبب شده تا اتکا به توان داخلی بیشتر شود و از سوی دیگر شرکت های داخلی که فعالیت اقتصادی می کنند، نقش برجسته ای را در تبدیل تحریم ها به فرصت ایفا کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه