تقدیر مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان خواف از مدیرعامل سیمیدکو

تقدیر مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان خواف از مدیرعامل سیمیدکو
کدخبر : 17036

​مدیر کمیته امداد شهرستان خواف ضمن اهداء لوح سپاس به مدیرعامل محترم شرکت از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف قدردانی نمود.

به گزارش رصد اقتصادی ، مدیر کمیته امداد شهرستان خواف ضمن  اهداء لوح سپاس به مدیرعامل محترم شرکت از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف قدردانی نمود.

مجتبی حیاتی مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خواف ضمن حضور در شرکت سیمیدکو و دیدار با مهندس مدنی فر و تقدیر از ایشان و کلیه پرسنل زحمتکش این شرکت، افزود:بی‌تردید، با ثابت شدنِ ارزشی بودن بحث خدمت‌رسانی، ضرورت و اهمیت آن نیز روشن‌تر می‌شود و خدمت‌گزاران را در خدمت بیشتر و بهتر، با انگیزه جلب رضایت خداوند متعال شایق‌تر و در خودسازی، تهذیب نفس و قرب الهی بهره‌مند خواهد کرد.

 درادامه مدیرعامل توسعه فراگیر سناباد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد و زنده نگه داشتن یاد معمار کبیر انقلاب، گفت: فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمت‌گزاری به مردم، به‌ویژه محرومان و نیازمندان است.

مهندس محمد مدنی فر در پایان ضمن ابراز امیدواری در خدمت رسانی بیش از پیش به مردم منطقه افزود: معیار دیگر ارزشمندی خدمت‌رسانی، حس نوع‌دوستی و خیرخواهی است. عواطف انسان دوستانه حکم می‌کند که خدمت به همنوعان، به فریاد آنان رسیدن، رفع گرفتاری آنان و شاد کردن آنان کاری بسیار پسندیده و اخلاقی است.

 

منبع: روابط عمومی سیمیدکو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه