تقدیر از کارآفرینی و نگاه ویژه فولاد سنگان به فرزندان شهدا و ایثارگران

تقدیر از کارآفرینی و نگاه ویژه فولاد سنگان به فرزندان شهدا و ایثارگران
کدخبر : 17037

همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر از اقدامات فولاد سنگان در اشاعه فرهنگ شهادت و ایثارگری تقدیر بعمل آمد.

 به گزارش رصد اقتصادی ، در این دیدار، امرایی ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) به میهمانان حاضر در جلسه از نقش تاثیرگذار و استراتژیک فولاد سنگان در تامین مواد اولیه کارخانجات تولیدی گفت و افزود:

فولاد سنگان از شرکت های زیر مجموعه فواد مبارکه است که وظیفه تامین بخشی از نیاز گندله بزرگترین مجموعه فولاد ساز کشور را بر عهده دارد. این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده که در این بین با توجه به قوانین جاری کشور مبنی بر بکارگیری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین ادا نمودن دین خودمان نسبت به جان فشانی ها و از خودگذشتگی های این عزیزان، بیش از 20 درصد از کل استخدامی، از خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و این اقدام قطره ای در مقابل دریای با عظمت ازخودگذشتگی های شهداست.

در ادامه اسدی (معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خواف ) ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب عنوان کرد:فولاد سنگان کارنامه ای انقلابی و درخشانی را در منطقه دارد و دین خودش را نسبت به خانواده معظم شهدا ادا نموده و انشالله با وفاق و همدلی در عرصه اقتصادی، شاهد تبدیل شدن تحریم ها، به فرصت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین معصومی ( مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خراسان رضوی) نیز ضمن تبریک ایام ابراز داشت: الحمدلله به برکت انقلاب اسلامی و اشتغال در این منطقه شاهد امنیت پایدار هستیم که این مهم را مدیون تلاش و همت سنگرداران عرصه های مختلف از جمله تولید هستیم. وی با اشاره به ایثار و جان فشانی های شهدا در دوران  هشت ساله دفاع مقدس گفت: تنها امید شهدا، جانبازان و ایثارگران این بوده که آیندگان ، این سنگر را حفظ نموده و به بازماندگانشان توجه ویژه نمایند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه با اشاره به توجه ویژه فولاد سنگان به فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: این شرکت بعنوان کارآفرین، خدمات ارزشمندی را در این منطقه ارائه نموده و برگزاری آزمون استخدامی و همچنین توجه ویژه به فرزندان شاهد و ایثارگران، قابل تقدیر و ارزشمند است.

در ادامه محمدی رفیع (معاون توسعه سرمایه های انسانی فولاد سنگان) نیز با اشاره به اشتغال قابل توجه خانواده های محترم شاهد و ایثارگر در این مجموعه گفت: یکی از افتخارات  فولاد سنگان، خدمت رسانی به این قشر عزیز است و در آزمون استخدامی اخیر سهمیه مربوطه در آزمون لحاظ شده و طبق اعلام ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف، خانواده های شاهد و ایثارگر از فولاد سنگان رضایت کامل داشته اند که این مهم موجب افتخار این مجموعه می باشد.

در این دیدار که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران فولاد سنگان ، حجت الاسلام و المسلمین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و هیئت همراه و همچنین تنی چند از مسئولین شهرستان خواف  برگزار شد، از اقدامات ارزنده فولاد سنگان در شکوفایی ، پویایی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران،تقدیر بعمل آمد

 

منبع: روابط عمومی فولاد سنگان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه