نماینده مهریر، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

رونق تولید و اشتغال با اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان ها

رونق تولید و اشتغال با اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان ها
کدخبر : 17196

نماینده مهریر، بافق، ابرکوه و خاتم در خانه ملت اعلام کرد: وجود ذخایر غنی در معادن استان یزد که استقرار صنایع معدنی در استان را در پی داشتهاجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس "رونق تولید" و "اشتغالزایی فراگیر" را بیش از پیش به همراه خواهد داشت.

به گزارش  رصد اقتصادی ، محمدرضا صباغیان بافقی با اشاره به برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت برای اجرای فاز دوم انتقال آب از خلیج فارس گفت: پروژه انتقال آب زمینه حل این بحران و تامین آب پایدار برای کشاورزی و به ویژه صنایع استان را حل خواهد کرد.

وی یادآور شد: یزد از جمله استان های کویری و دارای بارندگی های محدود است. این موضوع باعث شده تا یزد در سطح بحران قرار بگیرد و روستاییان را روانه شهرها کند.

هدایت سرمایه شرکت ها و بخش خصوصی

وی گفت: ایمیدرو با راهبری بخش خصوصی و شرکت های بزرگ می تواند در هدایت سرمایه به سمت توسعه یا احداث خطوط دیگر انتقال آب موثر عمل کند تا عملیات بهره برداری از معادن استان تسریع شود. نماینده مهریر، بافق، ابرکوه و خاتم تاکید کرد: با تحقق این مهم، میزان بهره وری در ایمیدرو و شرکت های تابعه و زیرمجموعه افزایش و نتایج آن عاید مردم استان و اقتصاد معدن خواهد شد.

احداث خطوط دیگر انتقال آب با راهبری ایمیدرو

نماینده مردم مهریر، بافق، ابرکوه و خاتم در خانه ملت ضمن برشمردن ویژگی های طرح فوق، در عین حال پیشنهاد داد: با توجه به اینکه این میزان آب که به استان یزد منتقل می شود به اندازه نیاز منطقه نخواهد بود می توان با تدبیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ، حجم آب انتقالی را افزایش داد.

صباغیان بافقی افزود: ایمیدرو به عنوان یک مجموعه توسعه ای می تواند پرچمدار اجرای کامل این پروژه باشد.

روابط عمومی ایمیدرو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه