معاون خرید ذوب آهن اصفهان در متافو؛

سهمیه مواد اولیه برای ذوب آهن اصفهان ضروری است

سهمیه مواد اولیه برای ذوب آهن اصفهان ضروری است
کدخبر : 17265

محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان در دومین روز نمایشگاه متافو و در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ذوب آهن اصفهان تاکنون علی رغم مشکلاتی که در زمینه تامین و اختصاص سهمیه مواد اولیه داشته ، به تولید و صادرات خود با قدرت ادامه داده است.

به گزارش رصد اقتصادی ، محمد جعفر صالحی معاون خرید  شرکت ذوب آهن اصفهان در دومین روز نمایشگاه متافو اظهارداشت: ذوب آهن اصفهان تاکنون علی رغم  مشکلاتی که در زمینه تامین و اختصاص سهمیه مواد اولیه داشته ، به تولید و صادرات خود با قدرت ادامه داده است.

وی گفت: درخواست ذوب آهن از مسئولین مربوطه از جمله معاونت معدنی وزارت صمت این است که  نیازهای مختلف این شرکت را همانند سایر شرکت های تولیدی و فولادی در زمینه مواد اولیه بسنجد  و در  تامین و اختصاص مواداولیه  برای این مجتمع عظیم صنعتی اقدام نماید.

صالحی افزود : با توجه به تغییر رویکرد معاونت معدنی وزارت صمت، انتظار می رود در زمینه تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن اصفهان که بر خلاف سایر واحدهای بزرگ تولید کننده فولاد ، از سهمیه مواد اولیه برخوردار نیست ،  اقدام لازم انجام گیرد .  

محمد جعفر صالحی گفت: با توجه به ظرفیت تولید فولاد در ذوب آهن و افزایش تولیدات آن ، میزان مصرف مواد اولیه این شرکت به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد که در این خصوص مساعدت  وزارت صمت و همکاری معادن کشور برای ما اهمیت اساسی و حیاتی دارد.

 

شایان ذکر است در دومین روز نمایشگاه متافو ، پروین صالحی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی  و مجید بختیاری از مدیران سابق ذوب آهن و مدیر عامل  شرکت ایلیا تجارت آپادانا  از غرفه ذوب آهن اصفهان  بازدید نموده و بامسئولین این شرکت گفتگو کردند .


روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه