صعود ۱۸ پله ای شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران

صعود ۱۸ پله ای شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران
کدخبر : 17269

سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۹ همچون سالهای گذشته، اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (رتبه‌بندی IMI-100) نموده و بر اساس این رتبه بندی، در بیست سومین “همایش شرکت های برتر ایران“، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با صعود 18 پله ای نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه 82 گردید و جزء ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۱۳۹۹ شناخته شده است.

به گزارش رصد اقتصادی ،  کسب این رتبه ی افتخار آمیز که نشانگر برجسته و شایسته بودن شرکت است، را به مدیرعامل محترم  و کلیه مدیران و کارکنان سخت کوش شرکت و هلدینگ میدکو تبریک می گوییم.

 توضیح اینکه این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود.

بیست و سومین سال انجام این رتبه‌بندی، همایش شرکت‌های برتر ایران با حضور مسئولان و مقامات کشوری و تنی چند از مقامات و مدیران شرکت‌های برتر ایران در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شد و این همایش به صورت زنده از صدا و سیما و پلتفرم آپارات پخش گردید.

 

2

در این همایش، مهم‌ترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور ارائه شد و از شرکت‌های پیشرو (انتخاب شده بر اساس روند رشد طی چهارسال اخیر)، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع و دیگر شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه، تقدیر به‌عمل آمد.

سازمان مدیریت صنعتی رتبه بندی  شرکت های برتر ایران را برای سالیان متوالی تهیه نموده است. این فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می دهد و به  مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور را بیابند.

هدف تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آ‌ن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی می باشد.

پس از گزینش و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص‌ میزان فروش این شرکت‌ها براساس شاخص‌های دیگری نظیر: اندازه و رشد شرکت،سود آوری وعملکرد،بهره وری،صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند.

این مقایسه و رتبه بندی بر اساس اطلاعات مالی مندرج در صورت های مالی شرکت ها می باشد که در پاسخ به فراخوان عمومی و مکاتبات مستقیم و پی گیری های متعدد بعدی به دست آمده است.

روابط عمومی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه