معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد:

ایجاد اشتغال برای 1360 نفر با سرمایه گذاری 8520 میلیارد تومان

ایجاد اشتغال برای 1360 نفر با سرمایه گذاری 8520 میلیارد تومان
کدخبر : 17314

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 4 طرح صنعتی و معدنی در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران فردا پنجشنبه با دستور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

به گزارش رصد اقتصادی ، سعید زرندی با اعلام این خبر، افزود: این طرح ها شامل سه طرح در حوزه صنایع معدنی در استان‌های هرمزگان و کرمان و طرح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان مازندران است.

وی ادامه داد: طرح های افتتاحی صنایع معدنی شامل اسکله شماره 5 بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب و فاز اول مجتمع گندله سازی مادکوش بندر عباس در استان هرمزگان و واحد گندله سازی شماره 1 گهر زمین سیرجان (پروژه 5 میلیون تنی گندله سازی) در استان کرمان می باشد.

زرندی اضافه کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر پارس جویبار نیز همزمان با سایر طرح های اشاره شده در استان مازندران افتتاح خواهد شد.

وی با اعلام اینکه با افتتاح این تعداد طرح در مجموع یک هزار و 360 شغل برای کشور ایجاد می‌شود، گفت: برای راه اندازی این طرح‌ها در مجموع 8 هزار و 520 میلیارد تومان سرمایه گذاری(ارزی و ریالی) انجام شده است.

وی در پایان اعلام کرد: با افتتاح این چهار طرح، علاوه بر توسعه صنعتی، اشتغال پایدار نیز در این مناطق ایجاد خواهد شد.

 

شاتا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه