فولاد مبارکه در هفته ای که گذشت

فولاد مبارکه در هفته ای که گذشت
کدخبر : 17406

تدوین اهداف گروه فولاد مبارکه برای سال 1400، درخشش در میان ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران، حضور پررنگ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، دیدارهای متعدد مدیر روابط عمومی این شرکت، اخذ گواهینامۀ استقرار راهنمای کار ایمن در دوران کرونا، ثبت رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و رشد چشمگیر معاملات در بورس کالا از مهمترین اخبار این شرکت در هفته گذشته بود.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از ایراسین، یکی از مهمترین خبرهای هفته گذشته در فولاد مبارکه تدوین اهداف گروه فولاد مبارکه برای سال 1400 بود. استراتژی‌ها و اهداف گروه فولاد مبارکه برای سال 1400 با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت به مدت دو روز در مجموعۀ فرهنگی‌ورزشی فردوس تدوین شد.

مهمترین اهداف سال 1400

ضرورت اتمام تمامی پروژه های تعریف شده  درگروه فولاد مبارکه شامل شرکت های فولاد سبا، هرمزگان، ورق خودرو، سفید دشت و سنگان، تدوین 22 پروژه طرح تحول دیجیتال، به تولید محصولات جدید، تدوین برنامه جامع حمل و نقل عمومی، بروز رسانی و اصلاح فرآیندهای سیستمی، برنامه ویژه برای معادن، تفریغ بودجه و ایمنی دیگر موضوعات مورد اهمیت فولاد مبارکه برای سال 1400 خواهد بود.

درخشش شرکت فولاد مبارکه در میان ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران

خبر مهم دیگر در هفته گذشته افتخار آفرینی و درخشش شرکت فولاد مبارکه در بیست‌وسومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران بود و این شرکت به‌عنوان شرکت پیشرو انتخاب و موفق به دریافت چهار رتبه در میان یک‌صد شرکت برتر ایران شد. رتبۀ اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبۀ دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبۀ دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبۀ چهارم از نظر شاخص فروش عناوینی بودند که این شرکت توانست به آن دست پیدا کند.

حضور پررنگ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو)، از 27 تا 30 بهمن‌ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و معاون امور صنایع وزارت صمت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت‌مدیرۀ شرکت فولاد مبارکه و معاونان بهره‌برداری، تکنولوژی و  امور  معادن فولاد مبارکه به همراه مدیر روابط عمومی از غرفۀ گروه فولاد مبارکه بازدید کردند. گروه فولاد مبارکه با حضور شرکت‌های زیرمجموعۀ خود در این نمایشگاه، شامل شرکت فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، فنی مهندسی، ایریسا و هلدینگ‌های فولاد متیل، آتیه ‌فولاد نقش ‌جهان و توکافولاد، آخرین دستاوردهای بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور را به سمع و نظر بازدیدکنندگان رساند.

ترافیک کاری مدیر روابط عمومی

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه که به تازگی سکاندار این واحد شده است هفته شلوغی را پشت سر گذاشت و در دیدارهای متعددی حضور پیدا کرد. دیدار با امام‌جمعۀ شهرستان مبارکه، دیدار با فرماندهان حوزۀ مقاومت بسیج فولاد مبارکه، حضور در نمایشگاه ایران‌متافو، برگزاری نشست با مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه و بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از جمله این دیدارها و بازدیدها بود.

اخذ گواهینامۀ استقرار راهنمای کار ایمن در دوران کرونا

شرکت فولاد مبارکه در هفته گذشته توانست با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط کرونا، برای اولین بار در کشور گواهینامۀ استقرار راهنمای کار ایمن در دوران بیماری کووید 19 (45005:2020 ISO) را دریافت کند.

به ثبت رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی

ثبت رکورد تولید روزانۀ ۱۳۵ ذوب به میزان 24 هزار و 500 تن در ناحیۀ فولادسازی از مهمترین خبرهای تولیدی شرکت فولاد مبارکه در هفته گذشته بود. رکورد قبلی در این حوزه ۱۳۳ ذوب و تناژ 23 هزار و 449 تن بود که مربوط به شهریورماه امسال است که نشان می دهد مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه توانسته اند با ثبت رکوردهای متعدد در اکثر خطوط، تحریم‌ها را بی‌اثر و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

پنجمین رکورد متوالی تولید تختال در فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان برای پنجمین بار متوالی در شش‌ماهۀ اخیر توانست با تولید 142 هزار و 273 تن تختال رکورد جدیدی را در تولید این محصول برای خود به ثبت برساند. رکورد قبلی تولید تختال این شرکت در دی‌ماه گذشته و با تولید 140 هزار و 624 تن تختال رقم خورده بود.

رشد چشمگیر معاملات در بورس کالا

شرکت فولاد مبارکه در هفته گذشته با رشد قابل توجه ارزش معالات و عرضه محصولات در بازار سرمایه مواجه بود و ارزش معاملات این شرکت در بورس به ۲۵ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال رسید.

عرضه ۱۱۹.۹۰۰ تن ورق گرم که با تقاضای بیش از ۱۳۶ هزار تنی مواجه شد؛ نرخ مبادله این محصول را به بالاترین نرخ ثبت شده یعنی معادل ۱۷۸ میلیون و ۱۰۹ هزار ریال رساند و ارزش معامله این محصول به ۲۰ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال رسید.

همچنین عرضه ۸.۰۰۰ تن ورق رنگی فولاد مبارکه با نرخ ۲۵۴ میلیون ریال ارزش معامله این محصول را به ۲.۰۳۲ میلیارد ریال رساند.

۱۱.۷۵۰ تن ورق سرد با نرخ ۱۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جمعا به ارزش ۲ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال همچنین ۴.۰۰۰ تن ورق قلع اندود با نرخ ۲۰۸ میلیون و ۱۱۹ هزار ریال جمعا به ارزش ۸۳۲ میلیارد ریال از دیگر معاملات این شرکت در بورس کالا بود.

دیگر اخبار مهم هفته

تجلیل از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان صادرکنندۀ ممتاز و نمونۀ کشوری و همچنین تجلیل از شرکت فولاد سفیددشت به عنوان فعال‌ترین واحدهای سلامت‌محور در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری  از دیگر اخبار مهم این شرکت در هفته گذشته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه