پیام تبریک مهندس عظیمیان به مناسبت بزرگداشت روز مهندس

پیام تبریک مهندس عظیمیان به مناسبت بزرگداشت روز مهندس
کدخبر : 17492

مهندس عظیمی ان به مناسبت بزرگداشت روز مهندس پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش رصد اقتصادی ، پنجم اسفند زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به شایستگی به‌ عنوان روز بزرگداشت جایگاه مهندسان کشور نامگذاری شده است. روز مهندس روز تجلیل از اندیشه ها و روز پاسداشت خلاقیت و ابداع و روز گرامیداشت پیشگامان توسعه و تجلیل از سرمایه‌های علمی کشور است.

فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی در مرحله ساخت و بهره‌برداری تا رسیدن به قله ای که امروز بر روی آن ایستاده است، حاصل کار و تلاش دلسوزان و افرادی متخصص و توانمند بوده و بی شک مهندسان عزیز این شرکت پیشگامان و طلایه‌داران این مسیر بوده اند.

در شرایط تحریم که دشمن بدخواه به قصد ضربه زدن به اقتصاد و صنعت کشور این شرکت بزرگ را هدف تحریم‌های ظالمانه خود قرار داده است، باعث مباهات است که مهندسان توانمند این مرز و بوم به ویژه فرهیختگان فولاد مبارکه با اتکا به نبوغ، ایمان و غرور ملی خود چرخ صنعت را همچنان و البته بهتر از همیشه در گردش نگه داشته و شرایطی فراهم کرده اند تا گروه فولاد مبارکه مانند قبل مایه عزت، اقتدار و امیدبخش  مردم عزیزمان در اقصا نقاط کشور باشد.

اینجانب روز مهندس را به مهندسان خستگی ناپذیر صنعت کشور علی الخصوص همکاران خود در گروه فولاد مبارکه  تبریک و تهنیت عرض    می کنم و امیدوارم با الهام از تمامی ظرفیت های تخصصی و نیز با تلاش و همدلی مضاعف همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه همچنان شاهد تعالی سازمان و سربلندی ایران اسلامی باشیم و بر اساس رسالت خطیری که بر دوش تک تک ما نهاده شده است آینده ای روشن تر را برای خود و نسل های بعدی ترسیم سازیم‌.

 

حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه