مشاور امور صنایع معدنی :

فولاد مبارکه آبروی صنعت فولاد کشور است

فولاد مبارکه آبروی صنعت فولاد کشور است
کدخبر : 17504

مشاور امور صنایع معدنی با اشاره به نقش مهم فولاد مبارکه در هدایت صنعت فولاد کشور، اظهار کرد: ما در صنعت فولاد یک یا دو شرکت داریم که به نوعی آبروی کشور هستند که یکی از این شرکت‌ها فولاد مبارکه است.

بهگزارش رصد اقتصادی ، هومان خواجه نصیری در حاشیه یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازارگفت: اگر اجازه داده شود که دوستان در فولاد مبارکه برنامه‌ها و پروژه‌ها را با تنش کمتری مدیریت کنند، بدون شک هم برند فولادمبارکه در بازار جهانی تقویت خواهد شد و هم در ادامه شاهد منافع اقتصادی برای کشور خواهیم بود. 

این مشاور امور صنایع معدنی اضافه کرد: تا به امروز و در دوران سخت تحریم ها، عملا فولاد مبارکه شرکت شاخصی  بوده و این شاخص بودن باعث شده تا نوک پیکان تحریم های غرب علیه صنعت فولاد نشانه رود. 

خواجه نصیری بیان کرد: با روندی که امروز در فولاد مبارکه شاهد هستیم و همچنین اصلاح مشکلات تصمیم گیری و انتخاب همکارهای بهتر داخلی و بین لمللی می توان شاهد ارتقای بیشتر شرکت فولاد مبارکه و جایگاه جهانی این صنعت بود. 

گفتنی است، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات یکی از اولویت های اصلی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان است، موضوعی که می تواند به ارتقای جایگاه جهانی فولاد ایران نیز کمک کند. 

عملکرد موفق فولاد مبارکه در بازار داخلی و خارجی این صنعت باعث شد تا بارها از سوی غرب شاهد وضع تحریم ها بر علیه صنعت فولاد و حتی شرکت فولاد مبارکه باشیم.

 

 ایراسین 

 

 


 

 

 

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه