ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق نمود

ذوب آهن اصفهان، خودکفایی در تولید ریل ملی را محقق نمود
کدخبر : 17695

محسن صالحی نیا مدیرعامل ایدرو در حاشیه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی به خبرنگار ما گفت: تولید ریل آرزوی ایرانیان بود،آرمانی که سالیان سال مردم و مسئولین تحقق آن را خواستار بودند .

به گزارش رصد اقتصادی ،  صالحی نیا مدیرعامل ایدرو  افزود :  ذوب آهن اصفهان توانست بر این آرزو و خواسته جامه عمل بپوشاند وخودکفایی در تولید این محصول دارای ارزش افزوده بالا را به ایرانیان هدیه کرد.

صالحی نیا اظهار داشت : وزارت راه و همچنین معاونت ساخت داخل وزارت صمت ، پشتیبانی بسیار خوبی از تولید ریل ذوب آهن کرد و همچنان نیز حمایت ها از تولید این محصول ادامه دارد.

مدیرعامل ایدرو تصریح کرد: در گذشته شمش برای تولید ریل وارد می شد ، اما امروز ذوب آهن اصفهان  تولید شمش تا نورد را در کارخانه محقق نمود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : سنگ معدن در گذشته در اختیار ذوب آهن بود و زنجیره کامل را در اختیار داشت اما متاسفانه این زنجیره گسسته شد و حال ذوب آهن نمی تواند با ظرفیت کامل به تولید بپردازد.

صالحی نیا بیان کرد : تولید پایدار مواد اولیه برای این صنعت مادر باید با جدیت دنبال شود و با رویکرد جدید وزارتخانه انشاا… برنامه های خوبی را شاهد خواهیم بود .

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی (صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته) سیزدهم اسفندماه با حضور سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران،محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو و جمعی از مسئولین کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و تا شانزدهم اسفندماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه بازدید متخصصین دایر خواهد بود.

مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت، مرتضی شیرین پرور مدیر پژوهش فناوری و بومی سازی و محمدرضا کجباف مدیر فروش داخلی ضمن مذاکره با شرکت های مصرف کننده و تامین کننده تجهیزات ریلی، در خصوص معرفی انواع ریل شرکت و همچنین فروش محصول توضیحاتی را در غرفه ذوب آهن به بازدید کنندگان ارائه نمودند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه