معاون وزیر راه در بازدید از غرفه ایدرو خبر داد:

راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل

راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل
کدخبر : 17746

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بازدید از غرفه ایدرو در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی از آمادگی راه آهن برای تست میدانی چرخ های منوبلوک قطار که از طریق شرکت تابعه ایدرو داخلی سازی شده خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ، سعید رسولی در این بازدید همچنین کیفیت مناسب محورهای لوکوموتیو و واگن های باری و مسافری ساخته شده در مجتمع فولاد اسفراین که علاوه بر نیاز داخل در توسعه بازارهای صادراتی موفق بوده را پیشرفتی جدی ارزیابی کرد.

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایدرو ، مدیران ایدرو و مجتمع صنعتی اسفراین درخصوص طرح تامین ۲۰۰۰ دستگاه واگن مترو برای ۹ کلانشهر کشور و تولید آزمایشی چرخ منوبلوک توضیحاتی را ارائه کردند.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این بازدید از برنامه های ایدرو برای نوسازی و توسعه صنایع ریلی و ایجاد زنجیره تامین تجهیزات اصلی واگن های مترو در کشور ابراز خرسندی کرد . رسولی افزود داخلی سازی و تولید انبوه چرخ منوبلوک نقش موثری در صرفه جویی ارزی و توسعه صنعت ریلی دارد.

شرکت مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو به طور آزمایشی تولید چرخ منوبلوک به روش آهنگری شده طبق استانداردهای بین المللی را آغاز کرده و تست های ازمایشگاهی کیفی را پشت سر گذاشته است.

چرخ یکپارچه فولادی یا منوبلوک قطار از تجهیزات اصلی مورد نیاز واگن های مسافری و باری است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دائر است.

 

ایدرونیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه