نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه عنوان کرد :

قرار گرفتن ایران در جمع تولید کنندگان ریل دنیا توسط ذوب آهن اصفهان،

 قرار گرفتن ایران در جمع تولید کنندگان ریل دنیا توسط ذوب آهن اصفهان،
کدخبر : 17761

فرنوش نوبخت نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی به خبرنگار ما گفت : از کادر مدیریتی ذوب آهن اصفهان در بخش های مختلف بابت تولید محصول استراتژیک ریل تشکر می کنم،تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.

به گزارش رصد اقتصادی ،  فرنوش نوبخت نائب رییس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی به خبرنگار ما گفت : از کادر مدیریتی ذوب آهن اصفهان در بخش های مختلف بابت تولید محصول استراتژیک ریل تشکر می کنم،تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.

وی افزود: برای تعمیر و نگهداری خط پنج متروی تهران 250 تن ریل UIC60 از ذوب آهن اصفهان تحویل گرفتیم و در بخش های مختلف در حال نصب می باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد : در گذشته طی فرایندی طولانی ریل مورد نیاز را از کشور اتریش تهیه می کردیم اما به عنوان یک ایرانی خوشحال هستم که ذوب آهن اصفهان،ایران را در جمع تولید کنندگان ریل دنیا قرار داده است.این مقام مسئول ادامه داد :تولید محصولی با این درجه از اهمیت،کیفیت و استانداردها که در گذشته تولید نمی شد دستاوردی عظیم به شمار می رود.

نوبخت گفت : در گذشته واردات ریل خروج ارز از کشور را در پی داشت اما هم اکنون ذوب آهن با تولید ریل ارز آوری قابل توجهی را برای کشور حاصل نموده است.

وی گفت: بیش از نیم قرن دانش و تجربه پشتیبان تولید ریل ذوب آهن اصفهان است و این مهم اطمینان و اعتماد را برای مصرف کنندگان از این محصول در پی دارد.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه