پشتیبانی فولاد خراسان از اشتغال مددجویان بهزیستی نیشابور؛

هدیه نیکوکارانه‌ی فولاد خراسان برای بهبود شرایط کسب و کار مددجویان بهزیستی

هدیه نیکوکارانه‌ی فولاد خراسان برای بهبود شرایط کسب و کار مددجویان بهزیستی
کدخبر : 17815

«مجتمع فولاد خراسان» در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، ١میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای بهبود شرایط کسب و کار به توانجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نیشابور اهدا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان پیش از ظهر امروز (یکشنبه 17 اسفندماه) با حضور امام جمعه نیشابور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، صدر رییس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولان اداری در محل سالن جلسات بهزیستی این کمک بلاعوض را برای ارتقای شرایط کسب و کار به صاحبان مشاغل کوچک خانگی که از سوی سازمان بهزیستی معرفی شده بودند، اهدا کرد.

غفوری با بیان این که در شرایطی که کسب و کار برخی از عزیزان ما بر اثر شیوع کرونا آسیب دیده و نوسازی یا تهیه تجهیزات برای حفظ اشتغال شان با دشواری رو به رو است، وظیفه  اخلاقی و اجتماعی خود می دانیم که به ایجاد فرصت شغلی و زندگی کرامت مندانه ی این عزیزان کمک کنیم، افزود: از جمله  برنامه های ما در همراهی با نهادهای حمایتی کمک های هدفمند به اشتغال و خودکفایی توانجویان گرانقدری است که سازمان بهزیستی با بررسی نوع و میزان کمک های مورد نیاز  معرفی کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این کمک بتواند به گره گشایی موثری از اشتغال این عزیزان منتهی شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه نیشابور نیز با قدردانی از حضور پررنگ فولاد خراسان در عرصه خدمات اجتماعی، اظهار داشت: برآوردن حاجت نیازمندان واقعی، توفیقی الهی برای کادر مدیریتی و مجموعه فولاد خراسان است و ان‌شاءالله برای این مجموعه برکات ماندگاری خواهد داشت.

 قامتی فرماندار نیشابور در مراسم اهدای این تسهیلات، حضور مجتمع فولاد خراسان در امور خیریه و ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت را ارزنده و شایسته قدردانی دانست.

صدر، رییس بهزیستی نیشابور نیز با قدردانی از همراهی مدیرعامل و حمایت هیات مدیره مجتمع فولاد خراسان در کمک به اشتغال مددجویان این نهاد اظهار کرد: مدیریت این مجتمع بزرگ صنعتی در پیشبرد برنامه های امدادی و حمایتی شهرستان در یک سال اخیر حضوری نیک اندیشانه و موثر داشته و مراسم امروز نمونه ای از این نیک اندیشی ها است.

وی افزود: مسئولیت پذیری اجتماعی فولاد خراسان دستی توانمند برای ایفای رسالت بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی است.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه