تودیع و معارفه مدیرعامل گهرحدید؛

برنامه گهرحدید تبدیل شدن به شرکتی برتر است

برنامه گهرحدید تبدیل شدن به شرکتی برتر است
کدخبر : 17940

طی مراسمی که امروز با حضور آقایان دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع گهرزمین و اعضای هیئت مدیره شرکت گهرحدید برگزار شد، حسن زیدآبادی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گهرحدید انتخاب شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، طی مراسمی که امروز با حضور آقایان دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع گهرزمین و اعضای هیئت مدیره شرکت گهرحدید برگزار شد، حسن زیدآبادی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گهرحدید انتخاب شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر محمدرضا خضری پور ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده علیرضا افشاری مدیرعامل سابق گهرحدید عنوان کرد: حسن زیدآبادی مدیری بومی و باتجربه است و حضورش نویدبخش مدیریتی خوب در مجموعه گهرحدید است. هدف گهرزمین به عنوان شرکت مادر ضمن حمایت از گهرحدید، حرکت این شرکت به سمت سودآوری بالا و تبدیل شدن به یکی از شرکت های بزرگ منطقه است که با تصمیمات مدیریتی خوب امکان پذیر خواهد بود.

در پایان، حسن زیدآبادی ضمن تشکر از حمایت مدیران ارشد شرکت گهرزمین عنوان کرد که امیدوارم با ارزش افزوده بر سهام شرکت گهرحدید و اقدامات خوب در جهت اعتلای این شرکت حرکت کنیم.

شایان ذکر است رضا عطائی پور نیز به عنوان قائم مقام شرکت گهرحدید معرفی شد.

 

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه