معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

فولاد مبارکه بیشترین سهامدار طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان

فولاد مبارکه بیشترین سهامدار طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان
کدخبر : 18021

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان شرکت فولاد مبارکه بیشترین سهامدار این ابرپروژه است و مابقی سهامداران شامل ذوب آهن، پالایشگاه اصفهان، شهرداری کلانشهر اصفهان، سازمان همیاری های شهرداری و اتاق بازرگانی می شود.

 

به گزارش رصد اقتصادی ، سید حسن قاضی عسگر اظهار داشت: اجرای انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان پروژه ای است که سالها مطرح بود تا با تشکیل شرکت تامین آب اصفهان صفه در فاز عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه بیشترین سهامدار این ابرپروژه است و مابقی سهامداران شامل ذوب آهن، پالایشگاه اصفهان، شهرداری کلانشهر اصفهان، سازمان همیاری های شهرداری و اتاق بازرگانی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان داشت: سهامداران شرکت تامین آب اصفهان صفه متعاقب با سهمیه خود موظف هستند هزینه های این پروژه را تامین کنند.

وی اضافه کرد: با عزم راسخ سهامداران، این ابرپروژه می تواند کمتر از بازه تعریف شده 5 ساله به انتقال آب خلیج فارس به استان اصفهان منجر شود.

قاضی عسگر تصریح کرد: خط سوم انتقال آب خلیج فارس به اصفهان در همان مسیر انتقال آب به چادرملو به اصفهان است و دیگر نیازی به آزادسازی مسیر نیست.

وی افزود: از آنجا که در قانون ثبت شرکت ها مکلف شده است، سهامداران آورده خود را مطابق با سهم خود پرداخت کنند و اگر این اتفاق نیفتد شرکت افزایش سرمایه می کند؛ قطعا تمام سهامداران این پروژه به تعهدات مالی خود پایبند خواهند بود تا هرچه زودتر آب پایدار صنایع از این طریق فراهم شود.

 

ایراسین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه