پیام نوروزی مهندس منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان

پیام نوروزی مهندس منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان
کدخبر : 18099

سالی که گذشت و سالیانی که دوشادوش هم برای توسعه و آبادانی ذوب‌آهن عزیز سپری کردیم بخش فراموش نشدنی از خاطرات گذر عمر یکایک ما است که هرگز در دفتر پر افتخار ذوب‌آهن اصفهان غبار فراموشی بر آن نخواهد نشست.

پیام نوروزی مهندس منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان همکاران گرامی، خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان کاروان سال ۱۳۹۹ خورشیدی از کوچه عمر همه در حال گذر است و آنچه می‌شنویم صدای ترنم نم‌نم حضور سالی دیگر است که به زودی ما را به ضیافت زیستنی دیگر و نو، فرا می‌خواند. آری، سال ۹۹ با همه شادکامی و کامیابی، فراز و فرود و سختی و خوشی به پایان رسید.

به‌ویژه در سالی که با بحران مهیب کرونا و تحریم و صدالبته بی‌مهری‌های داخلی در تامین مواد اولیه شرکت آغاز شد، با اراده پولادین شما با موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی به سرانجام رسید و اندیشه خوش‌آفرین شما بار دگر بر تارک سپهر صنعت این مرز و بوم نقشی بدیع و چشم‌نواز به یادگار گذاشت. از ژرفنای وجود باور دارم دست سرنوشت محتوم در تنگنای خواست شما چیزی جز پیشرفت و توسعه برای ذوب‌آهن و ذوب‌آهنی را رقم نخواهد زد، در آستانه فرارسیدن سال نو، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و بهترین دگرگونی‌ها را برای همه شما آرزومندم.

پیشاپیش نوروز خجسته را به یکایک خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان شــادباش می‌گویم و با آرزوی سالی سرشار از کامیابی و شادکامی برای هــم‌میهنان عزیز از همدلی و همراهی شما همکاران و خانواده گرامیتان سپاسگزارم .

منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه