• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • معدن
  • ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه لبیک به منویات رهبری است/ فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای پی‌درپی به دنبال تزریق امید به جامعه است

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه لبیک به منویات رهبری است/ فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای پی‌درپی به دنبال تزریق امید به جامعه است

ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه لبیک به منویات رهبری است/ فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای پی‌درپی به دنبال تزریق امید به جامعه است
کدخبر : 18168

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه: ثبت رکورد جدید ۱۴۱ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نتیجه فعالیت هماهنگ و دقیق این شرکت است و فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای پی‌درپی به دنبال تزریق امید به جامعه است.

به گزارش رصد اقتصادی ،عباس اکبری محمدی در گفت‌وگو با ایراسین با بیان اینکه آخرین رکورد فولاد مبارکه در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با ۱۴۰ ذوب (۲۵ هزار تن در یک شبانه روز) و در روزهای پایانی سال ۹۹ به ثبت رسیده بود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های مختلف در سطح ناحیه فولادسازی و آهن‌سازی برای تامین مواد اولیه و اقدامات مدیریتی و عملیاتی که انجام شده بود، در آخرین روز از اولین هفته سال ۱۴۰۰ و با توجه به شعار سال، رکورد جدید ۱۴۱ ذوب (بیش از ۲۵ هزار تن اسلب) به ثبت رسید.

وی افزود: این رکوردها زمینه دسترسی به رکوردهای بالاتر، تولید بیشتر در طول ماه و در نهایت سال ۱۴۰۰ را فراهم می‌کند. در واقع ثبت رکوردهای جدید، پله‌هایی برای دستیابی به رکوردهای جدید محسوب می‌شود. بدیهی است افزایش تولید با کاهش واردات فولاد در کشور، مانع از خروج ارز از کشور می‌شود.

لبیک به منویات مقام معظم رهبری در جهت تولید بیشتر

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در پاسخ به این سوال که فولاد مبارکه با ثبت رکوردهای مختلف چه پیامی را به جامعه صادر می‌کند؟ گفت: این شرکت با ثبت رکوردهای پی‌درپی، دو پیام عمده را منتشر می‌کند. اولین پیام، لبیک به منویات مقام معظم رهبری در جهت تولید بیشتر و رونق تولید است. اگر موانع تولید حذف و پشتیبانی‌های حاکمیتی به خوبی انجام شود، تولید سال ۱۴۰۰ فولاد مبارکه با وجود جهش تولید در سال گذشته، شاهد جهشی دیگر در ۱۴۰۰ خواهد بود.

تزریق امید به جامعه

اکبری محمدی اضافه کرد: از سوی دیگر با وجود تحریم های چندگانه از سوی آمریکا و چالش در تامین مایحتاج تولید، به دلیل اراده قوی پرسنل فولاد مبارکه برای تولید بیشتر و باکیفیت‌تر، این شرکت در تلاش است تا با ثبت رکوردهای پی‌درپی این اراده خود را نشان دهد و با این حرکت امید را به جامعه تزریق کند. در واقع نشان دهد نه تنها با وجود تحریم‌ها میزان تولید کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم یافته است.

هماهنگی‌های عملیاتی بسیار بالا

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: دستیابی به رکوردهای جدید نیازمند هماهنگی‌های عملیاتی بسیار بالایی است. در واقع ثبت چنین رکوردهایی مانند فعالیت یک گروه ارکستر است که برای خلق یا اجرای یک قطعه موسیقی، همه گروه باید به صورت هماهنگ و یک صدا فعالیت‌های خود را انجام دهند. تیم فولاد مبارکه به ویژه تیم آهن‌سازی و فولادسازی با دقت و منظم در حال فعالیت هستند؛ نتیجه چنین فعالیتی ثبت رکوردهای پی در پی در فولاد مبارکه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه