طی سال ۹۹؛

فروش محصولات فولاد خوزستان، ۹۳درصد رشد کرد

فروش محصولات فولاد خوزستان، ۹۳درصد رشد کرد
کدخبر : 18261

گزارش منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۹ شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش ۱۲ ماهه این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ با رشد ۹۳درصدی همراه شده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از ایراسین ، بر پایه اطلاعات منتشر شده، میزان درآمد شرکت فولاد خوزستان در مدت یک ماهه اسفند ۹۹ برابر با ۳۷,۸۰۱,۸۶۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم بازار داخلی ۱۸,۵۸۰,۲۸۴ میلیون ریال بوده و میزان صادرات صورت گرفته نیز در این مدت برابر با ۱۹,۲۲۱,۵۷۶ میلیون ریال بوده است. لازم به توضیح است که بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی اسلب و در بازار صادراتی بیلت و بلون بوده است.

با نگاهی بر میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در ۱۱ ماهه سال ۹۹، مشاهده می کنیم که میزان درآمد حاصله به مقدار ۲۶۸,۶۶۵,۱۶۷ میلیون ریال بوده است و میزان فروش داخلی طی مدت یادشده ۱۵۳,۹۴۱,۸۸۴ میلیون ریال و میزان فروش انجام شده در بازار صادراتی نیز به میزان ۱۱۴,۷۲۳,۲۸۳ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ۹۹ فروشی برابر با ۳۰۶,۴۶۷,۰۲۷ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با میزان فروش ثبت شده در مدت مشابه سال ۹۸ که عدد ۱۵۸,۴۰۷,۸۱۳میلیون ریال بوده است با رشد ۹۳درصدی در فروش همراه گشته است.

همچنین میزان صادرات انجام شده در ۱۲ ماهه سال ۹۹ میزان فروش داخلی انجام شده ۱۷۲,۵۲۲,۱۶۸ میلیون ریال و میزان صادرات انجام شده ۱۳۳,۹۴۴,۸۵۹ میلیون ریال بوده است.

شرکت فولاد خوزستان در سال ۹۹ توانسته است ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۸۶ تن بلوم و بیلت داخلی، یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۵۰ تن اسلب داخلی، ۵ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۵۳ تن گندله تولید کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه