در مدیریت کنترل کیفی فولاد مبارکه صورت گرفت؛

ثبت رکورد جدید بازرسی و کنترل کیفیت آهن قراضه در سال ۱۳۹۹

ثبت رکورد جدید بازرسی و کنترل کیفیت آهن قراضه در سال ۱۳۹۹
کدخبر : 18498

محمد حسامی، فورمن واحد بازرسی آهن قراضه از رکورد بازرسی و کنترل کیفیت آهن قراضه در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از خبرنامه فولادمحمد حسامی گفت: در راستای تحقق اهداف تولید در ناحیه فولادسازی و در پی آن افزایش درخواست آهن قراضه،  مدیریت کنترل کیفی توانست در سال ۱۳۹۹ با بازرسی و تأیید ۲۵۱,۱۰۱ تن آهن قراضه به مقصد کوره‌های فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا، رکورد چشم‌گیری را به ثبت برساند و کمک بزرگی در راستای رسیدن به اهداف کمّی و کیفی ناحیه فولادسازی انجام دهد.

حسامی یادآور شد:  بالاترین رکورد تأمین آهن قراضه در طی سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۵۸,۸۵۰ تن محقق شده بود  که با تلاش و همت تمامی کارکنان درگیر در این فرایند به میزان ۹۲,۲۵۱ تن در سال ۱۳۹۹ بهبود نشان داد.

امیر قربانی یکی دیگر از فورمن‌های واحد بازرسی آهن قراضه نیز خاطرنشان کرد:  در سال گذشته با توجه به نیاز پیوسته کوره‌های مجتمع فولاد سبا به آهن قراضه و همچنین اتمام ذخیره آن در فولاد مبارکه و نیاز کوره‌های قوس به آن، فعالیت‌های لازم جهت تأمین آهن قراضه توسط واحدهای ذی‌ربط با جدیت انجام پذیرفت.

وی افزود: در این بین، بازرسی ایمنی و کیفی محموله‌های آهن قراضه با مدیریت کنترل کیفی سهم مهمی در ارسال محموله‌های آهن قراضه با کیفیت بالا و مناسب برای کوره‌های قوس دارد ، ضمن  اینکه  امنیت کوره‌ها در حین شارژ آهن قراضه نیز بر عهده این مدیریت است.

قربانی در ادامه تأکید نمود:  با توجه به خرید آهن قراضه از شرکت‌های بیرونی، بازرسی محموله‌ها در کارگاه‌های خارج از مجتمع فولاد مبارکه نیاز به دقت بیشتر  و انجام بازرسی با فرکانس ۱۰۰ درصد دارد که قسمت کنترل کیفی با تمام توان در این خصوص عمل می‌نماید.

فورمن واحد بازرسی آهن قراضه در پایان ، از همکاران واحد بازرسی آهن قراضه و خرید مواد اولیه و انرژی که در ثبت این رکورد ارزشمند همکاری کردند، تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که همواره بتوانیم نیازهای کمّی و کیفی مجموعه فولاد مبارکه را در تأمین آهن قراضه برآورده سازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه