دیدار فرماندار شهرستان خواف به اتفاق مدیر عامل شرکت اپال پارسیان سنگان از پروژه اورژانس بیمارستان 22 بهمن

کدخبر : 18638

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف به اتفاق مدیر عامل شرکت اپال پارسیان سنگان از پروژه اورژانس بیمارستان 22 بهمن خواف بازدید و بر تسریع در تکمیل ساخت پروژه مذکور تاکید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی ضمن تقدیر از مشارکت بالای شرکت اپال پارسیان سنگان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی در چارچوب اجرای پروژه های زیر بنایی به ویژه در حوزه سلامت ، تصریح کرد: انجام پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان خواف با وجود ظرفیت عظیم معادن با هدف کاهش محرومیت‌ها عملیاتی می‌شود که نتیجه آن توسعه، عمران، آبادانی و ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی ، فرهنگی، آموزشی و ... است.

 سنجرانی در ادامه طی جلسه ای که در محل فرمانداری  برگزار شد افزود: بی شک خیرین در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان نقش بسزایی دارند. اگر همه شرکت ها مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهند قطعاً بسیاری از مشکلات زیر بنایی شهرستان رفع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خاتمه ضمن تاکید بر تعیین زمانبندی تکمیل این پروژه توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان عنوان داشت: همه دست اندرکاران این پروژه عظیم بایستی با همکاری هم در بهره برداری رسیدن این پروژه عظیم در اسرع وقت همت کنند.

روابط عمومی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه