بازدید مدیرعامل فولاد خراسان از شهرک صنعتی عطار نیشابوری

بازدید مدیرعامل فولاد خراسان از شهرک صنعتی عطار نیشابوری
کدخبر : 18828

کسری غفوری با حضور در شهرک صنعتی عطار نیشابور، از نزدیک با دست اندرکاران و مدیران شرکت «فولاد تک فراور آسیا» دیدار و از اقدامات این شرکت در استحصال مواد مورد نیاز برای ساخت دیواره های بتنی بازدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان با حضور در شهرک صنعتی عطار نیشابور، از نزدیک با دست اندرکاران و مدیران شرکت «فولاد تک فراور آسیا» دیدار و از اقدامات این شرکت در استحصال مواد مورد نیاز برای ساخت دیواره های بتنی بازدید کرد.

این شرکت که با استفاده از سرباره های واحد ذوب فولاد خراسان، مواد افزودنی مورد نیاز برای دیواره های بتنی را استحصال می کند، قرار است دیوار بتونی مورد نیاز فولاد خراسان را برای محصور کردن سایت صنعتی، به طول بیش از ۲۷ کیلومتر تامین کند.

مدیرعامل فولاد خراسان، همچنین با حضور در محل پروژه احداث کارخانه آهک (شرکت آهک فولادیار نوین) آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این کارخانه را ارزیابی و برای تسریع در پیشبرد پروژه دستوراتی صادر کرد.

کارخانه آهک فولادیار نوین، که با سرمایه گذاری مجتمع فولاد خراسان در محل شهرک صنعتی عطار نیشابور در حال احداث است، قرار است علاوه بر تامین آهک مورد نیاز فولاد خراسان، نسبت به فروش این ماده اولیه به سایر شرکت ها هم اقدام کند.

آهک از مواد اولیه مورد نیاز در فرایند تولید فولاد خام است و سیاست فولاد خراسان بر این مبناست که در تامین نیاز خود به تجهیزات و نیز این گونه مواد اولیه، به منابع و شرکت های بومی اولویت داده شود.

گفتنی است مدیرعامل پیش از حضور در شهرک صنعتی عطار، صبح امروز با حضور در ساختمان شهید سلیمانی واقع در خیابان ولی عصر نیشابور، با همکاران معاونت بازاریابی فروش شرکت دیدار کرد و به ایشان خداقوت گفت.

وی خطاب به همکاران واحد فروش،ضمن قدردانی از کوشش های این معاونت، اظهار امیدواری کرد که روند بازاریابی، فروش، صادرات محصولات شرکت و نیز ارتقای رضایت مشتریان در سال ۱۴۰۰ بیش از پیش توسعه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه