چهار ستاره برای «نگهداری» در فولاد خراسان

چهار ستاره برای «نگهداری» در فولاد خراسان
کدخبر : 19301

​مجتمع فولاد خراسان در چهارمین دوره «جایزه ملی تعالی تعمیرات» تقدیرنامه ۴ستاره این جایزه را کسب کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، بزرگ ترین قطب صنعتی شرق کشور که برای دومین بار در ارزیابی های این جایزه ملی حضور یافته، امسال با دو پله صعود، بالاترین سطح تقدیرنامه را کسب کرد و از این پس احتمالا باید برای کسب «تندیس» این جایزه، تلاش کند.

کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با تقدیر از همکاران، به ویژه پرسنل حوزه های نگهداری و تعمیرات و تاکید بر اهتمام همه ارکان ستادی، پشتیبانی و تولیدی بر ارتقای سطح نگهداری دارایی های سازمان، این موفقیت را به کارکنان قطب سوم فولاد کشور تبریک گفت.

جایزه ملی نگهداری که از سوی «انجمن ملی نگهداری و تعمیرات» و زیر نظر وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» تاسیس شده است، به عنوان یک فعالیت نهادین در راستای ارتقای «بهره وری سازمانی» وارد چهارمین سال عمر خود شده است.

دبیرخانه ی این جایزه، که «سازمان ملی بهره وری» نیز به آن اعتبار بخشیده است، امسال در در رسته تخصصی «مدیریت نگهداری دارایی» ها بالاترین سطح تقدیرنامه خود را به فولاد خراسان اعطا کرد.

ارزیابی سازمان های شرکت کننده در این جایزه را مجموعه ای از نیروهای کارشناس و متخصصینِ مستقلِ نظام  های مدیریتی نگهداری انجام داده اند.

موفقیت فولاد خراسان در سطح تقدیرنامه، نوید ورود این شرکت به ارزیابی برای سطح «تندیس» این جایزه در ادوار آتی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه