شرکت سنگ آهن بافق پشتیبان همیشگی هلال احمر

شرکت سنگ آهن بافق پشتیبان همیشگی هلال احمر
کدخبر : 19459

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با بیان اینکه شرکت سنگ آهن در تمام عرصه ها پشتیبان جمعیت هلال احمر بوده است،افزود: این ما را مصمم تر می کند تا برنامه های آتی به نحو مطلوب تر و بهتر اجرا شود.

به گزارش رصد اقتصادی: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق دیدار و با اهدای شاخه گل از خدمات ارزنده آنان تجلیل کرد.

فخری بافقی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت سنگ آهن با ابلاغ سلام و خداقوت به کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: هلال احمر در بسیاری صحنه ها به ویژه پدافند غیرعامل،سیل،زلزله و بلایای طبیعی که طی چندسال گذشته کشور با آن درگیر بوده است،نقش بی بدیلی داشته و حضور نیروهای ایثارگر این مجموعه نه تنها نقطه امیدی بلکه کارگشا و راه گشای آسیب دیدگان و مصدومین بوده است.

وی با اعلام آمادگی مجموعه سنگ آهن برای کمک به هلال احمر افزود: در شهرستان بافق جمعیت هلال احمر را بیشتر جوانان تشکیل می دهد و شرکت سنگ آهن نیز همیشه در کنار این مجموعه بوده است.

 

مدیر روابط عمومی شرکت در پایان سخنان خود برای همه نیروهای این مجموعه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و اظهار داشت: حضور سفیدجامگان هلال قرمز در تمام عرصه ها در زمان حوادث باعث آرامش خاطر کسانی است که درگیر حادثه می شوند.

سپس رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از مدیرعامل شرکت سنگ آهن، مدیر روابط عمومی و تمام مجموعه شرکت که طی چند سال گذشته همیشه همراه و همدل هلال احمر بوده و آن را یاری نموده تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن در تمام عرصه ها پشتیبان جمعیت هلال احمر بوده است،افزود: این ما را مصمم تر می کند تا برنامه های آتی به نحو مطلوب تر و بهتر اجرا شود.

فتاحی با اشاره به کمک های عمرانی شرکت سنگ آهن عنوان کرد:  به زودی شاهد افتتاح خانه هلال با حضور مسئولان استان و شهرستان خواهیم بود تا هدفمند تر عمل کنیم و تیم های تخصصی بیشتری را در کنار جمعیت هلال احمر داشته باشیم.

وی با توجه به پتانسیل عظیم شرکت سنگ آهن و رأس آن مدیرعامل مجموعه،گفت: با همکاری این مجموعه بیش از پیش آماده کمک رسانی به مردم خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه