شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مسیرتعالی سازمانی

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مسیرتعالی سازمانی
کدخبر : 19462

رشد و توسعه سریع صنعت خودروسازی در جهان و اهتمام شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی و بهره مندی از جدید ترین سیستم های مدیریت کیفیت، موجب ترغیب این شرکت برای تمدید گواهینامه های ISO9001:2015,IATF16949:2016 شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ورق گالوانیزه و تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنایع خودرو سازی در کشور مصمم است به منظور رفع نیازها و انتظارات ذی نفعان و ایجاد بهبود مستمر فرآیندهای جاری خود فعالیت های حرفه‌ای و سیستم مدیریت کیفیت خود را براساس جدیدترین استانداردهای بین المللی  منطبق نماید.

نمایندگان شرکت DQSآلمان طی دو روز واحد های مختلف شرکت ورق خودرو را ممیزی و پس از بررسی و ارزیابی درخصوص عملکرد واحد های مختلف روند شرکت ورق خودرو را مثبت و مطابق با استانداردهایISO9001:2015,IATF2016  ارزیابی نمودند.

مهندس چشفر مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه اختتامیه ممیزی ضمن تقدیر از حمایت‌ها مدیریت ارشد شرکت و تأکید وی برحرکت در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت افزود: استقرار و جاری‌سازی الزامات و استانداردهای ISO9001:2015,IATF2016  مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را همسو با پیشرفت سریع صنعت خودرو سازی در جهان نموده است.

 سپس علی رضایی رئیس تضمین کیفیت شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از جلسه اختتامیه، بهبود مستمر در شرکت ورق خودرو را اصلی ترین نتیجه استقرار نظام های مدیریتی  ISO9001:2015,IATF2016 ابراز کرد و از تلاش مجموعه تضمین کیفیت شرکت قدردانی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه