پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
کدخبر : 19535

مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک گفتند.

 قرآن کریم، کتاب بشارت ، هدایت گری، روشنایی دهنده و معجزه بزرگ الهی است که  بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل شد تا با آیات و نشانه های زیبا و اعجاز ارزشمندش روح و جسم انسانها را به پاکی و نیکی هدایت کند و روابط عمومی انسانها را بر پایه واقعیات، خوبی ها و کلام حق تعالی استوار سازد و مردمان را از گمراهی و زشتی برهاند .

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روزجهانی ارتباطات و  روز ملی روابط عمومی در تقویم کشورمان تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.  .خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی  گام بر می‌دارند قابل تقدیراست. بی شک مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل و مشکلات ، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ضمن گرامیداشت این هفته پرآوازه، فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور، اصحاب رسانه ،  مدیران و خصوصا همکاران ساعی و پرتلاشم در ستاد شرکت ملی فولاد ایران و شرکتهای تابعه تبریک و تهنیت می‌گویم و  از درگاه ایزد احدیت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید،پشتیبانیها و مانع زدایی ها» مزین گردیده، برای همه این عزیزان در جهت تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.  امیدوارم به کمک یکدیگر با جاری ساختن روح روابط عمومی که با ایستایی و سکون منافات دارد ، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آوریم. انشاء الله %

 

محسن جافر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه