جلب اعتماد عمومی توسط روابط عمومی فولاد مبارکه

جلب اعتماد عمومی توسط روابط عمومی فولاد مبارکه
کدخبر : 19624

هادی نباتی نژاد در نشست صمیمی فرماندار شهرستان مبارکه با مدیران روابط عمومی های ادارات و سازمان های این شهرستان مطرح و تصریح کرد: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط مؤثر با مردم و با اقدامات بهنگام و شفاف خود می توانند زمینه ساز ارتقاء سطح آگاهی آحاد مختلف جامعه و تقویت روحیه امید و نشاط بین مردم باشند.

به گزارش  رصد اقتصادی ،  مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: برای دست یابی به اهداف والاتر روابط عمومی ها که در شرایط فعلی بطور کلی با سنوات قبل متحول شده است، باید روابط عمومی ها با برقراری ارتباط و همگرایی هرچه بیشتر با هم در این مسیر گام بردارند.  

وی خاطرنشان کرد آنچه که در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در در حال انجام است، فقط اطلاع رسانی به موقع و شفاف گوشه ای از دستاوردهای مدیریت و کارکنان شرکت و خدمات ارزشمند این عزیزان در راه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است.  

فرماندار شهرستان مبارکه : 

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در اطلاع رسانی دستاوردهای صنعتی نظام و ارتقای روحیه مردم قابل تقدیر است  

 در این نشست که روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در محل فرمانداری شهرستان مبارکه برگزار شد،  اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه با بیان این که اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در اطلاع رسانی دستاوردهای صنعتی نظام و ارتقای روحیه مردم قابل تقدیر است اظهار داشت: روابط عمومی فولاد مبارکه با تعریف برنامه های راهبردی جدید و توسعه فعالیت های خود در حوزه اطلاع رسانی و همگرایی هرچه بیشتر صنعت با جامعه شرایطی فراهم کرده است که فضای روحی و روانی عموم مردم با آگاهی از دستاوردهای صنعتی کشور در حوزه صنعت فولاد بهبود یابد این درحالی است که تولید و حمایت و پشتیبانی از آن از سوی مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید واقع شده است.   

هدایت در بخش پایانی این نشست با اهدای لوح تقدیر از اقدامات و تلاش های مدیریت و کارکنان روابط عمومی فولاد مبارکه قدردانی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه