رپرتاژ اگهی /

" فولاد توفیقی " برترین ارائه دهنده انواع مصالح ساختمانی فلزی در سال 99

" فولاد توفیقی " برترین ارائه دهنده انواع مصالح ساختمانی فلزی در سال 99
کدخبر : 19642

این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با توری های فلزی است و قیمت های روز این محصولات است.

 

مفتول مسوار

مفتول مسوار آلیاژی از چند ماده با مقاومت بالا است که تبدیل به یکی از مفتول های با ارزش در صنایع فلزی شده است ، البته پایه و اساس مواد همه آلیاژها آهن می باشد که درصدی قابل توجهی از آن را در بر می گیرد ، اما میزان مواد دیگر در آلیاژها متفاوت می باشد ، برای مثال در مفتول مسوار از این مواد استفاده می شود :

 

  • آنتیموان 5 تا 10 درصد
  • مس 2 درصد
  • قلع 80 تا 90 درصد
  • نقره به مقادیر اندک
  • بیسموت به میزان ناچیز

 

C:\Users\Mohse\Downloads\WhatsApp Image 2021-05-20 at 01.01.02.jpeg

 

رعایت استانداردها در میزان استفاده این مواد بسیار حساس بوده و در لعاب کاری این محصول بسیار مهم تلقی می شود چرا که در کشسان بودن و میزان انعطاف پذیری آن تاثیر بسزایی دارد ، بنابراین ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که محصول مفتول مسواری که از شرکت فولاد توفیقی تهیه می کنید از استانداردهای لازم برخوردار بوده و بهترین مفتول مسوار بازار روز آهن آلات را تشکیل می دهد.

 

قیمت مفتول مسوار

همانطور که می دانید ، این آلیاژ از دسته کم 6 ماده با ارزش تشکیل شده است که هر کدام در ابتدا به صورت ماده اولیه تهیه می شوند و سپس در ساختار مفتول مسوار به کار گرفته می شوند ، بنابراین برای تعیین نرخ نهایی این محصول می بایست قیمت هر کدام از اجزا جداگانه بررسی شود ، از این رو قیمت نهایی مفتول مسوار دائما در حال نوسان است ، اما برای دستیابی به بهترین و به صرفه ترین قیمت ها و نیز قیمت های لحظه ای با مشاورین فروش ما در شرکت فولاد توفیقی تماس بگیرید.

 

سیم خاردار

سیم خاردار محصولی با اهمیت در حوزه حفاظت و امنیت است که بسیار کاربرد دارد و از آن عمدتا برای ایجاد حریم خصوصی در باغات و زمین های کشاورزی بهره می گیریم.

 

در این بخش می خواهیم انواع سیم خاردار تولید شده در شرکت فولاد توفیقی را برای شما عزیزان ارائه دهیم :

سیم خاردار به دو دسته کلی خطی و حلقوی تقسیم می شود ، که هر کدام خود به انواع دیگری تقسیم می شوند

 

C:\Users\Mohse\Downloads\WhatsApp Image 2021-05-20 at 01.01.56.jpeg

 

سیم خاردار حلقوی :

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی 60 سانتی متری
  • سیم خاردار حلقوی سوزنی 90 سانتی متری
  • سیم خاردار حلقوی تبری 60 سانتی متری
  • سیم خاردار حلقوی تبری 90 سانتی متری

منظور از اعداد قرار گرفته در جلوی هر کدام از محصولات اندازه حلقه های تشکیل شده در آنها می باشد.

 

سیم خاردار خطی :

  • سیم خاردار خطی سوزنی
  • سیم خاردار خطی تبری

 

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار وابسته به عواملی متعددی است که در ادامه برای شما این موارد را بررسی می کنیم ، یکی از این عوامل تغییر در نرخ ارز می باشد ، برای مثال با جابجایی نرخ ارز ، روزانه قیمت کلی سیم خاردار نیز تغییر می کند ، چراکه برخی از مواد اولیه سازنده این محصول از خارج از کشور تامین می شود.

عامل دیگر نوع سیم خاردار قابل سفارش است ، بر اساس نوع سفارش قیمت محصول متغیر می باشد ، برای مثال هرچقدر حلقه های سیم خاردار حلقوی کوچک تر باشد وزن محصول افزایش پیدا کرده و قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

 

توری فنس

توری فنس یکی از توری های پراهمییت می باشد ، نام دیگر این محصول توری حصاری است ، در این نوع توری مفتول های سازنده مانند تار و پود به یکدیگر بافته می شوند ، از این توری نیز در حفاظت و حصارکشی استفاده می شود.

توری فنس از مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه می شود ، اما در نظر داشته باشید توری فنسی که با مفتول سیاه ساخته می شود انعطاف کمتری دارد و دربرابر خردگی ضعیف تر توری فنس گالوانیزه ای است.

توری فنس گالوانیزه : توری فنس را با پوششی از جنس گالوانیزه می سازند تا در برابر زنگ زدگی و خردگی مقاوم باشد ، از این نظر قوی تر از مفتول سیاه می باشد ، با اندکی تفاوت قیمتی.

 

C:\Users\Mohse\Downloads\WhatsApp Image 2021-05-20 at 01.04.17.jpeg

 

به طور کلی بیشترین استفاده توری فنس

حصارکشی یکی از عمده ترین وظایف توری فنس به حساب می آید مانند حصارکشی باغات

مورد استفاده در فرودگاه ها ، زمین های ورزشی و مراکز نظامی

 

قیمت فنس

همانطور که در سطر قبل گفته شد ، توری فنس با دو نوع مفتول ساخته و روانه بازار می شود ، قیمت توری فنس با مفتول سیاه ارزانتر از گالوانیزه می باشد ، اما به خاطر کیفیت پایین تر خود طرفداران زیادی ندارد ، بنابراین حجم زیادی از سفارش مشتریان توری فنس گالوانیزه می باشد ، برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول از منبع معتبر قیمت های روز آهن آلات در ایران با مشاورین ما در واحد فروش شرکت فولاد توفیقی در ارتباط باشید.

 

نبشی

نبشی ها از مصالح ساختمانی فلزی می‌باشند که در ساخت ساز بسیار کاربردی و بااهمیت هستند و همواره در تمامی مراحل ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، نبشی ها به گونه‌ای از مشتقات پروفیل‌ها می‌باشند که به‌صورت ۷ ساخته می‌شوند.

 

فرایند ساخت نبشی

نبشی ها به ۲ گونه کلی مستقیم و غیرمستقیم ساخته می‌شود در روش مستقیم نبشی ها زمانی‌که از خط تولید خارج می‌شوند به همان شکل نهایی و بدون نیاز به خم شدن تولید می‌شوند، اما در روش غیرمستقیم ورق‌های آهنی پس‌از خارج شدن از خط تولید توسط دستگاه‌هایی خم می‌شوند و به حالت نهایی درمی‌آید که به آن روش غیرمستقیم می‌گویند.

نبشی که بدون خم شدن و در ابتدا به حالت نهایی درمی‌آید را نبشی فابریک نیز می‌گویند.

 

E:\seo\توری\فولاد توفیقی\article\done\نبشی\asd.png

قیمت نبشی

در این‌جا می‌خواهیم به برخی از قیمت‌های روز نبشی در انواع مختلف اشاره کنیم.

  • نبشی ۳، ۷ کیلوگرمی، شش‌متری ۱۵ هزار تومان
  • نبشی ۳، ۸ کیلوگرمی، شش‌متری ۱۵ هزار تومان
  • نبشی ۴، ۱۱ کیلوگرمی، شش‌متری ۱۵۲۰۰ تومان
  • نبشی ۴، ۱۴ کیلوگرمی، شش‌متری ۱۴۹۰۰ تومان
  • نقشی ۵، ۱۵ کیلوگرم، شش‌متری ۱۴۸۰۰ تومان
  • سپری ۲۲ کیلوگرمی، شش‌متری ۱۵۳۰۰ تومن

برای اطلاع دقیق از دیگر انواع نبشی می‌توانید با مشاورین ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه