پیام تبریک مشاور رئیس جمهور به مناسبت هفته «ارتباطات و روابط عمومی»

پیام تبریک مشاور رئیس جمهور به مناسبت هفته «ارتباطات و روابط عمومی»
کدخبر : 19676

«حمیدرضا مومنی» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «مرتضی شیخ زاده» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این دبیرخانه در پیامی مشترک هفته «ارتباطات و روابط عمومی» را به روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تبریک گفتند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این پیام خطاب به روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور آمده است؛
درک و شناخت دنیای مدرن امروز بدون دریافتن جایگاه حیاتی ارتباطات امکان‌پذیر نیست و روابط عمومی در این میان به عنوان یک حلقه مهم اتصال ایفای نقش می‌کند.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» صرفاً یک نام در تقویم نیست بی‌شک این روز تداعی گر اهداف و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
روابط عمومی هنر مهندسی جغرافیایی ذهن مخاطبین است و یقیناً این هنر نقش بسزایی در ایجاد تعاملات دو سویه و در نهایت توسعه بیش از پیش مناطق آزاد در گسترۀ ایران اسلامی و سرافراز ایفا می کند.
بدینوسیله هفته «ارتباطات و روابط‌عمومی» را به شما و همکاران سختکوش روابط عمومی سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند مهربان مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه