برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه میدکو

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه میدکو
کدخبر : 19708

این مجمع با حضور بیش از 85 درصد از سهامداران روز یکشنبه 2 خردادماه سال 1400 در محل سالن آمفی تاتر میدکو در تهران برگزار شد .

به گزارش  رصد اقتصادی ،  هچنین به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا و در راستای اجرای نامه شماره 104/31    به تاریخ    1398/12/20 ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه مدیریت محترم نظارت بر ناشران بورس و اوراق بهادار مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده میدکو به صورت زنده بر بستر شبکه اینترنت پخش شد.

در ابتدای جلسه و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، هیأت رییسه مجمع بر اساس ماده 101 قانون تجارت و ماده 30 اساسنامه شرکت ریاست جلسه به رییس هیأت مدیره شرکت، جناب آقای دکتر قاسمی واگذار شد .

وی پس از حضور در جایگاه ریاست مجمع و اخذ رأی از سهامداران با اکثریت آرا جناب آقای امین تفرشی و علی فرخی را به عنوان ناظرین و خانم دکتر نعیمیان را به عنوان منشی جلسه انتخاب و در جایگاه هیأت رییسه مستقر نمودند . همچنین جناب آقای محمدی به نمایندگی از موسسه حسابرسی رایمند و همکاران و آقای رجبی و خانم کریمی نمایندگان    محترم سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه حضور داشتند .

در این جلسه پس از نمایش فیلم از اقدامات انجام شده در سال گذشته و همچنین ارائه گزارش عملکرد سال 99 میدکو توسط جناب آقای دکتر سبزواری مدیر محترم برنامه ریزی، توسعه و تکنولوژی میدکو، قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت برای سال منتهی به 1399/12/29به تصویب رسید .

دکتر سبزواری در گزارش خود به میزان استخراج مواد معدنی و تولیدات میدکو در سال گذشته اشاره فرموده و گفت: به‌تازگی پروژه شرکت فولاد زرند ایرانیان به بهره برداری رسیده و نخستین شمش فولاد این شرکت تولید شده است.

وی ادامه داد: شرکت میدکو در سال گذشته در رتبه 43 بین 100 شرکت برتر ایران قرار گرفت و توانست عنوان صادرکننده برتر را از آن خود کند .

به گفته    دکتر سبزواری، جمع درآمد میدکو در سال گذشته به 14 هزار و 149 میلیارد تومان رسید که 2 هزار و 194 میلیارد تومان آن سود خالص و یک‌هزار و 739 میلیارد تومان آن سود قابل تقسیم بود .

برپایه این گزارش، در پایان مجمع عمومی عادی میدکو، صورت‌های مالی منتهی به 12 اسفند ماه سال 1399 به تصویب اکثریت سهامداران رسید .

سود قابل تقسیم شرکت یک هزار و 739 میلیارد تومان یا 384 ریال به ازای هر سهم بود که تخصیص سود به میزان یک‌هزار و 482 میلیارد تومان یا 328 ریال به ازای هر سهم در نظر گرفته شد .

سود تقسیم نشده در افزایش سرمایه شرکت از 45 هزار میلیارد ریال به 60 هزار میلیارد ریال لحاظ خواهد شد .

در این مجمع آقایان دکترخوشنویسان مدیرعامل شرکت فرتاک، دکتر ابراهیمی مدیرعامل شرکت ایمیکو، مهندس میرزایی مدیرعامل شرکت بابک مس ایرانیان، آقای طالب مدیر مالی و آقای ارباب مشاور مدیر عامل میدکو به سوالات سهامداران پاسخ گفتند.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت میدکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه