رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان:

حمایتهای فولاد هرمزگان از ورزش استان ستودنی است

حمایتهای فولاد هرمزگان از ورزش استان ستودنی است
کدخبر : 19820

​مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال فولاد هرمزگان به مناسبت صعود به لیگ دسته یک کشور با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان ، مدیران این شرکت و رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.

‎به گزارش  رصد اقتصادی  عطاء معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم گفت: ورزش از اولویت های کاری ما است و سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم از ورزش استان حمایت کنیم. وی با اشاره به فعالیتهای ورزشی در فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان همواره به امر ورزش کارکنان و خانواده های آنها توجه ویژه ای دارد و در حال حاضر ۱۵ تیم ورزشی کارکنان فولاد هرمزگان در عرصه های استان ، کشور و‌بین المللی در حال فعالیت هستند . وی خاطر نشان کرد: بی شک مردم استان نیز از فعالیتهای ورزشی فولاد هرمزگان نفع خواهند برد و  تلاش میکنیم در حوزه ورزش استان نیز در چهارجوب قوانین و مقررات اقدامات مناسبی را انجام‌دهیم .

‎در این مراسم قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش  بسیار خوب بوده است و امیدوارم این حمایت ها بیشتر شود. رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: مجموعه هیات فوتبال در کنار تیم های فوتبال فولاد هرمزگان بوده است و این همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.

‎محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان نیز گفت: تیم فوتبال امید فولاد هرمزگان از آذرماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کرد و پس از قهرمانی در لیگ امید های استان به مسابقات امیدهای کشور راه یافتند و  با درایت کادر فنی ، سرپرست و بازیکنان تیم به لیگ یک امیدهای کشور  راه یافتند و از مهرماه مسابقات آن ها شروع خواهد شد.وی ضمن تشکر از مجموعه فولادهرمزگان گفت: مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان حمایت خود را از ورزش مجموعه فولاد اعلام کرده اند و انشاا... با این حمایت آن ها شاهد پیشرفت ورزش این مجموعه در کشور خواهیم بود.

‎تیم امیدهای فولاد هرمزگان چندی پیش موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه