شتاب گیری طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه با توسعه شبکه پنجم ارتباطی

شتاب گیری طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه با توسعه شبکه پنجم ارتباطی
کدخبر : 19960

​رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G فی مابین شرکت فولادمبارکه با ایرانسل را به فال نیک گرفت و گفت: بهره وری یکی از موضوع های مهم شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از این تکنولوژی طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می بخشد.

 به گزارش رصد اقتصادی ،  حمیدرضا صالحی در گفت وگویی درخصوص امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G فی مابین شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل با هدف هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: آینده صنعت و تحول دیجیتال به اینترنت اشیا و استفاده از ظرفیت اینترنت بیش از امروز است.

وی افزود: چنانچه بنگاه های اقتصادی و صنعتی به این دانش مجهز شوند و با استفاده از این ظرفیت بهره وری تولید را افزایش دهند می توانند در بازار رقابتی  داخلی و خارجی پیروز باشند.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران تصریح کرد: بهره وری یکی از موضوع های مهم در شرکت های بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از تکنولوژی به کاهش هزینه و افزایش راندمان منجر می شود و این تفاهم نامه طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب می بخشد.

وی امضای تفاهم نامه بین ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه را به فال نیک گرفت و توضیح داد: با بهره گیری از شبکه ارتباطی نسل پنجم و اینترنت اشیا این امکان فراهم می شود که در آینده نزدیک شرکت فولاد مبارکه گام های بزرگی را در مدیریت این واحد صنعتی و مجموعه های وابسته بردارد.

صالحی گفت: شبکه فروش و زنجیره تامین کالا در شرکت فولاد مبارکه و صنایع بزرگ یکی از مهمترین بخش هایی است که با توسعه شبکه ارتباطی نسل پنجم و طرح تحول دیجیتال می تواند بیش از پیش به افزایش راندمان در تولیدات کمی و کیفی محصولات منتج شود.

 

پیام آوران معدن و فولاد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه