فولاد غدیر ایرانیان برگزیده دومین سال جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین کشور شد

فولاد غدیر ایرانیان برگزیده دومین سال جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین کشور شد
کدخبر : 20232

دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در اولین حضور خود موفق به کسب تقدیرنامه تک ستاره و تندیس برای تعالی لجستیک و زنجیره تامین گردید.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این همایش ملی با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مباحث تخصصی لجستیک و زنجیره تامین در حوزه تولید و خدمات کشور برگزارگردید.

جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین حاصل تفاهم دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با بهره‌گیری از تخصص اساتید مجرب دانشگاهی در حوزه صنعت اقدام به تهیه مدلی اختصاصی برای تعالی کرده است که ماحصل آن در قالب کتابی نیز به چاپ رسیده است.

ارتقای تیم‌های ارزیابی، بهبود سازوکار آموزش‌های مرتبط با جایزه از طریق پلتفرم‌های آموزش آنلاین، همکاری با مرکز آموزش مدیریت دولتی جهت برگزاری پنل‌ها مطابق با پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی، توسعه مستندات فنی جایزه از مهمترین اقدامات دبیرخانه جایزه در دومین دوره بود که این جایزه به مهندس اسداله‌فرشاد مدیرعامل شرکت آهن و فولادغدیرایرانیان تقدیم شد.

دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین ۱۲ خردادماه با حضور مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و نمایندگان شرکت ‌های برتر صنعتی برگزار و از شرکت‌های برتر نیز تقدیر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه