نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

تحولات بسیار خوبی در حوزه صنعت و معدن کرمان در حال انجام است

تحولات بسیار خوبی در حوزه صنعت و معدن کرمان در حال انجام است
کدخبر : 20382

نماینده ولی فقیه در استان کرمان حضور رزم حسینی در جایگاه وزیر صمت را یک فرصت ارزشمند برای استان کرمان دانست و افزود: امروز شاهد انجام تحولات بزرگ در حوزه صنایع و معادن استان کرمان هستیم.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از شاتا، نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با وزیر صمت ضمن تقدیر از حضور رزم حسینی و معاونان و مدیران وزارت صمت در استان کرمان، گفت: استاندار پر تلاش، مجمع نمایندگان پرکار و حضور رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت فرصت های ارزشمند امروز برای پیشرفت استان کرمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: وزیر صمت در دوران دفاع مقدس از فرماندهانی بود که در کنار شهید سلیمانی به جهاد پرداخت و امروز حضور ایشان در این جایگاه یکی از بهترین فرصتها در راستای پیشرفت همه جانبه استان کرمان است.

وی تصریح کرد: با همکاری و همدلی و کارهای جهادی می توان توسعه متوازن استان را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پایان اظهار داشت: امروز شاهد حضور مدیران جوان در عرصه های معدنی و همچنین حضور یک وزیر لایق، کاردان و مجرب در وزارت صمت هستیم و امیدواریم کارهای زیربنایی استان کرمان با کمک وزیر صمت انجام شود و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی صورت گیرد تا کرمان در کشور پیشرو باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه