پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بریکت سازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بریکت سازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
کدخبر : 20411

​مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 93 ‌درصدی پروژه ساخت واحد بریکت سازی ناحیه آهن سازی خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی ،مشید علی بابایی در تکمیل این خبر گفت: به منظور افزایش بهره­ وری و مدیریت بهینه ضایعات حاصل از تولید و درراستای حفظ محیط زیست در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت، احداث خط تولید بریکت سرد از تیرماه سال 98 در دستور کار واحد عملیات این شرکت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: واحد بریکت سازی فولاد سفیددشت پس از راه اندازی قادر به تولید 12 تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی خواهد بود که این محصول به عنوان خوراک کوره قوس به کار می رود.

مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت فولاد سفیددشت خاطرنشان کردند علی رغم وجود موانع در پیشبرد پروژه بریکت سازی از قبیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات تامین تجهیزات و قطعات به دلیل تحریم های وضع شده بر صنعت فولاد، باهمت و تلاش کاکنان این واحد پیشرفت 93 درصدی حاصل گردیده است.

وی در پایان با اعلام خبر تکمیل پروژه بریکت سازی تا پایان شهریور ماه ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری و با راه اندازی واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم، تکمیل زنجیره تولید فولاد در شرکت فولاد سفیددشت تا حد مطلوبی محقق خواهد گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه