مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب:

گهرزمین نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی مناطق جنوب استان دارد

 گهرزمین نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی مناطق جنوب استان دارد
کدخبر : 20425

شرکت گهرزمین موجب پیشرفتی چشمگیر در افزایش میانگین نمرات دروس مختلف در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ دانش آموزان جنوب استان شده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب از افزایش نسبی نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

 محمد شیرازی عنوان کرد: شرکت گهرزمین با برگزاری کلاس های آنلاین برای دروس مختلف( ویژه امتحانات نهایی) نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزشی مناطق جنوب استان دارد. درواقع شرکت گهرزمین موجب پیشرفتی چشمگیر در افزایش میانگین نمرات دروس مختلف در امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ دانش آموزان جنوب استان شده است.

 وی عنوان کرد: این موفقیت در حالی رخ داد که شیوع ویروس کرونا، محدودیت ها و شرایط سختی را بر آموزش و پرورش تحمیل کرده بود.

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از طرف فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای شهرستان رودبار جنوب مراتب سپاس خود را از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش استان و حمایت های بی دریغ مجموعه سنگ آهن گهرزمین اعلام دارم.

شایان ذکر است شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از دانش آموزان و همچنین طرح های توسعه ای و آموزشی اقدامات شایسته ای را در مناطق جنوب استان انجام داده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه