پیام مدیر عامل فولاد سنگان جهت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

پیام مدیر عامل فولاد سنگان جهت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
کدخبر : 20502

​28 خرداد 1400 روز آزمون بزرگی برای ملت ایران است. انتخابات عرصه ای پرشور که حضور حداکثری مردم در آن، می‌تواند حماسه‌ ای عظیم را رقم بزند و باعث پیشرفت و سربلندی کشور و مأیوسی دشمنان گردد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را مظهر عظمت، اقتدار و بصیرت ملی دانستند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد. شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان نیز با تاکید بر رعایت بیطرفی در انتخابات، حضور گسترده در میدان انتخابات را، پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر مشارکت همه مردم در پای صندوق های رأی برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی ارزیابی می کند.

اطمینان دارم ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی، خصوصا همکاران تلاشگرمان در شرکت فولاد سنگان  با پای بندی به ارزش‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، مقام معظم رهبری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانشان بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود در پای صندوق‌های اخذ رای موجب عزت و عظمت ایران همیشه سرفراز خواهند شد.

و من الله التوفیق

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه