ارتقا وبه روزرسانی سیستم تجهیزات زمینی فرودگاه پیام

ارتقا وبه روزرسانی سیستم تجهیزات زمینی فرودگاه پیام
کدخبر : 20690

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد که با هدف ارتقای ایمنی پروازهای مسافری و کارگو، تجهیزات زمینی پیام در مرحله به روز رسانی هستند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به فعالیت بخش مسافری این فرودگاه در کنار بخش پروازهای کارگو یکی از برنامه هایی که به صورت جدی از 2 سال گذشته تاکنون در پیام در حال اجرایی شدن است، ارتقای الزامات ایکائو در این فرودگاه بوده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور یکی از فعالیت هایی که هم اکنون در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن است ارتقای امنیت بخش مسافری و کارگو در این فرودگاه است، که برای تحقق هر چه بهتر این مهم به روز رسانی تجهیزات زمینی پیام در حال انجام است.

ثناگو مطلق ادامه داد: تاکنون بیش از 35 درصد تجهیزات زمینی بخش فرودگاهی پیام به روز رسانی شده و بنا داریم تا پایان سال جاری تمام تجهیزات در این بخش را اورهال کنیم.

وی  با بیان اینکه امروز پیام به یکی از بهترین فرودگاه های کشور از نظر زیر ساختی، تجهیزاتی و امنیتی تبدیل شده خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی پروازها در این فرودگاه ارتقاء و به روز رسانی روشنایی باند فرودگاه بوده که این طرح نیز به صورت کامل اجرایی شده است

 ثناگو مطلق بهسازی تجهیزات سوخت رسانی و آموزش نیروی انسانی برج مراقبت فرودگاه را از دیگر مواردی عنوان کرد که برای ارتقای سطح ایمنی پروازهای مسافری و کارگو در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه