در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان پیشنهاد شد؛

تشکیل «باشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولید

تشکیل «باشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولید
کدخبر : 20783

تشکیل «باشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولیددنیای معدن -مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان با ارائه پیشنهاد ایجادباشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: باشگاه مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی در راستای هم افزایی و انتقال تجارب در مسیری مستمر و خردمندانه گام برمی دارد.

  به گزارش  رصد اقتصادی ؛دیروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.

مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست اظهار کرد: چندسالی بود که به دنبال برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی بودیم تا با انتقال تجارب، دستیابی به اهداف و چشم اندازهای اتاق بازرگانی استان اصفهان تسهیل شود. خوشبختانه در هفته ارتباطات، اتاق بازرگانی میزبان مدیران روابط عمومی بزرگترین شرکت های استان اصفهان بود و امروز شاهد برگزاری دومین گردهمایی به میزبانی شرکت فولاد مبارکه هستیم. 

وی تصریح کرد: حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و رئیس اتاق بازرگانی و به ویژه حمایت مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در برگزاری این نشست درخور تحسین است.

شایسته فرد با ارائه پیشنهاد «تشکیل باشگاه روابط عمومی در اتاق بازرگانی» گفت: امیدواریم این نشست ها به صورت ماهیانه، مستمر و خردمندانه پیش رود و با تشکیل باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان به اهداف منظور شده دست یابیم و سایر مدیران روابط عمومی هم به مرور به این باشگاه اضافه شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه