پس از ۷ سال رکورد تولید واحد نورد دوقفسه‌ای در شرکت فولاد مبارکه شکسته شد

پس از ۷ سال رکورد تولید واحد نورد دوقفسه‌ای در شرکت فولاد مبارکه شکسته شد
کدخبر : 20867

مدیر محصولات سرد ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از رکورد تولید در نورد دو قفسه‌ای پس از ۷ سال خبر داد.

محسن استکی ، مدیر محصولات سرد ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه، در گفت وگو با خبرنگار رصد اقتصادی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، با تلاش جمعی و اراده پرسنل نورد دوقفسه ای و پشتیبانی واحدهای ذیربط دستیابی به رکورد تولید کمی در این واحد محقق شد و پس از ۷ سال رکورد تولید در این واحد شکسته شد. 

وی توضیح داد: نورد دوقفسه ای در سال ۸۴ و در راستای تکمیل زنجیره تولید ورق قلع اندود، به منظور تولید ورق هایی با ضخامت ۰/۱۸تا ۰/۳میلیمتر شروع به کار کرد. نورد دوقفسه ای پس از واحدهای اسیدشویی در زنجیره تولید ورق قلع اندود ناحیه نورد سرد قرار گرفته است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در این فرایند ورق با ضخامت ورودی ۲ میلیمتر پس از ۳ مرحله نورد رفت و برگشتی با اعمال ریداکشن تا ۹۲ درصد به ورق مورد نیاز جهت ارسال به خطوط پایین دستی سیکل تولید می شود. در انتها سیکل قلع اندود ورق تولیدی به صورت کلاف به واحد قلع اندود می رسد که در اینجا پس از انجام مراحل مقدماتی، بر روی محصول پوشش قلع داده می‌شود و محصول با قابلیت بالا در صنعت بسته بندی و مواد غذایی تبدیل می شود که پاسخ گوی طیف وسیعی از مشتریان در این زمینه است. این سیکل تولید از زنجیره های با ارزش آفرینی بالا در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود.

بهادرانی اعلام کرد: در خرداد ماه امسال، با تولید ۲۴ هزار و ۲۶۲ تن محصول با ارزش کلاف قلع اندود و سایر محصولات خام موفق به پشت سر گذاشتن رکورد قبلی خود در سال ۱۳۹۳ با تولید ۲۴۰ هزار و ۷۳ تن محصول شدیم. این افزایش تولید ماحصل همدلی پرسنل واحد نورد دوقفسه ای تیم و پشتیبانی واحد های کارگاه غلتک، دفاتر فنی تولید و تعمیرات و برنامه ریزی تولید است و امیدواریم در آینده باز هم شاهد موفقیت های بیشتر در این ناحیه باشیم.

 ایراسین 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه