دومین جشنواره داستان کوتاه “چغارت” به صورت استانی در بافق برگزار خواهد شد

دومین جشنواره داستان کوتاه “چغارت” به صورت استانی در بافق برگزار خواهد شد
کدخبر : 20930

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ایده خلاقانه روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق برای برگزاری جشنواره داستان کوتاه ابراز داشت: در راستای شناساندن ظرفیت های موجود در شهرستان ها، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه چغارت با محوریت معرفی" چغارت" در شهرستان بافق برگزار می شود

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ایده خلاقانه روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق برای برگزاری جشنواره داستان کوتاه ابراز داشت: در راستای شناساندن ظرفیت های موجود در شهرستان ها، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه چغارت با محوریت معرفی” چغارت” در شهرستان بافق برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به کشف و شناسایی استعدادها در زمینه داستان کوتاه تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره های می تواند زمینه ساز بروز استعدادهای جدید و همچنین بستری برای حمایت از نویسندگان داستان در استان یزد باشد.
جوادیان زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزددر زمینه خلق آثار ادبی در کشور سهم قابل توجهی دارد برگزاری جشنواره های ادبی نیز ضرورت دوچندانی دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به ویژگی شهرستان بافق به عنوان شهر معدنی استان ابراز داشت این جشنواره با هدف تلفیق صنعت و فرهنگ و استفاده از ظرفیت های معدنی در راستای اشاعه فرهنگ و هنربه صورت استانی برگزار می شود و امید است که سال آینده این جشنواره در سطح ملی برگزار گردد.
وی تصریح کرد دبیرخانه این جشنواره در روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق تشکیل می شود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق مراحل اجرایی آن انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه