مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان تصریح کرد:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون در شهرستان لنجان با کمک‌ فولاد مبارکه

اجرای طرح ملی واکسیناسیون در شهرستان لنجان با کمک‌ فولاد مبارکه
کدخبر : 21224

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان در حاشیه بازدید نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از روند واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیع واکسیناسیون فولادشهر گفت: به دنبال اجرای طرح ملی واکسیناسیون در سطح کشور، شهرستان لنجان 2 مرکز تجمیع واکسیناسیون را مورد بهره‌برداری قرار داد.

به گزارش رصد اقتصادی: علی وحدتی اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و بنا بر درخواست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان و با موافقت مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و حمایت مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در آماده‌سازی و تجهیز مراکز واکسیناسیون شهرستان لنجان نقش قابل‌توجهی داشته است.

وی گفت: با کمک مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه فضای بسیار مناسب فیزیکی برای ارائه خدمات واکسیناسیون به وجود آمد. تجهیزات و امکانات غرفه بندی انجام و هزینه قابل‌توجهی توسط فولاد مبارکه صرف اجرایی کردن طرح ملی واکسیناسیون در سطح شهر زرین‌شهر شد.

وحدتی تصریح کرد: این کمک موجب شد طرح واکسیناسیون در فضایی بسیار مناسب و بدون ازدحام جمعیت و در رفاه کامل برای شهروندان اجرایی شود.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های مجتمع فولاد سبا و فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاه‌کلید حل بحران کرونا واکسیناسیون است، امیدواریم با امکاناتی که فراهم شده با سرعت و دقت بیشتری برنامه ملی واکسیناسیون را در شهرستان به پیش ببریم.

شایان‌ذکر است حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، به‌منظور بازدید میدانی از روند واکسیناسیون کرونا از مراکز تجمیع واکسیناسیون فولادشهر و زرین‌شهر بازدید کرد.

مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان لنجان شامل ورزشگاه تختی (استخر تختی)، ورزشگاه ایثار، مرکز خدمات جامع سلامت، مرکز سده لنجان، مرکز باغشاد، مرکز ورنامخواست، مرکز چرمهین، مرکز باغبادران، مرکزچم یوسفعلی، مرکز حاجت آقا و مرکز کچوئیه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه