مدیرعامل جدید شرکت زغال سنگ البرز شرقی معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت زغال سنگ البرز شرقی معرفی شد
کدخبر : 21235

طی مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان شاهرود و ذوب آهن اصفهان، بابک براتی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی معرفی شد و از زحمات منصور شریف مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

به گزارش رصد اقتصادی: در این آیین که رییس و اعضاء هیأت مدیره شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی نیز حضور داشتند، مرتضی یزدخواستی عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان با اشاره به نقش مهم این مجتمع بزرگ صنعتی در رشد و توسعه صنایع و معادن کشور تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان یک دانشگاه بزرگ است که توانسته در عرصه های مختلف به ویژه تربیت نیروی انسانی، افتخار آفرین باشد و در طی پنجاه و چهار سال گذشته، مدیران و متخصصان زیادی را تربیت نموده که بسیاری از آن ها هم اکنون مدیریت شرکت های فولادی و صنعتی را به عهده دارند.
وی گفت: فرهنگ مدیر پروری در این شرکت نهادینه شده است.
عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان با قدردانی از زحمات منصور شریف، اظهار امیدواری نمود که مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی بتواند با برنامه ریزی های مناسب، روند رو به رشد این شرکت را ادامه و تسریع کند.
بابک براتی مدیرعامل جدید این شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی، افزایش تولید، توجه به کرامت نیروی انسانی و ایمنی و ایمن سازی را مورد تأکید قرار داد.
طاهری رییس هیأت مدیره شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی با قدردانی از خدمات منصور شریف که در سخت ترین شرایط، مدیریت این شرکت را قبول نمود گفت: برای ادامه موفقیت ها، نیازمند مشارکت و همکاری همه مسئولین هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شاهرود به نقش پیوست های اجتماعی و فرهنگی در صنایع و معادن کشور اشاره کرد و گفت: پیوست های فرهنگی و اجتماعی فعالیت های ذوب آهن اصفهان در طی بیش از نیم قرن فعالیت خود به خوبی جایگاه این شرکت را نشان می دهد، امید است که شرکت زغال سنگ البرز شرقی نیز همانند گذشته پیوست های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت های خود را گسترش دهد .
دیگر سخنران این مراسم حسینی نماینده سابق شهرستان شاهرود با تشریح مشکلات قبلی و چگونگی برون رفت از تنگناهای این شرکت گفت: با مدیریت و اقدامات جهادی، البرز شرقی برای کشور و منطقه حفظ می شود.
شایان ذکر است؛ در ابتدای این آیین، منصور شریف، از اقدامات و موفقیت های شرکت معادن البرز شرقی، طی چند سال گذشته، گزارشی ارایه نمود.
   

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه