کاروان شادی غدیر در سرچشمه به راه افتاد

کاروان شادی غدیر در سرچشمه به راه افتاد
کدخبر : 21275

در شب عید اکمال دین و اتمام نعمت الهی، کاروان شادی غدیر به مناسبت این ایام خجسته با حضور عموم مردم در شهر سرچشمه به راه افتاد.

به گزارش رصد اقتصادی ، این کاروان شادی پیاده روی، عصر امروز سه شنبه 6 مردادماه از حرم شهدای گمنام تا مسجد امام خمینی(ره) شهر سرچشمه با حضور جمعی از اهالی شهرک طی مسیر کرد.  با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، پس از پایان این کاروان پیاده روی، سنت حسنه «اطعام غدیر» نیز در فضای باز برای شرکت کنندگان در این کاروان و اهالی شهر سرچشمه به صورت ایستگاه صلواتی اجرا شد. 

حجت الاسلام کرمی نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پایان این مراسم  ضمن بیان حدیث شریف پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه "اگر مردم بر محبت علی بن ابی طالب اتفاق داشتند خدای بزرگ، آتش دوزخ را نمی آفرید"، تصریح کرد: همه ما باید  محبت خودمان را به اهل بیت عصمت و طهارت مخصوصا وجود مبارک امیرالمومنین(ع) ابراز کنیم.   

وی بیان کرد: پیاده کردن دستورات اخلاقی اهل بیت یکی از مظاهر ولایتمداری می باشد که باید همواره ضمن دقت در احادیث نورانی آنها سعی کنیم فرمایشات نورانی را در زندگی پیادا کنیم.  قابل ذکر است با توجه به وضعیت فوق قرمز کرونایی شهرستان رفسنجان، هیچ مراسمی در فضای بسته در شهر سرچشمه به مناسبت عید غدیرخم برگزار نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه