سالانه بیش از 500 هزار تن انواع عصاره توسط شرکت چاشنی زرین تولید می شود

سالانه بیش از 500 هزار تن انواع عصاره توسط شرکت چاشنی زرین تولید می شود
کدخبر : 21293

مدیر عامل شرکت چاشنی زرین البرز گفت: سالانه بیش از 500 هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی توسط این شرکت که در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر است تولید و در داخل و خارج از کشور به فروش می رسد.

به گزارش رصد اقتصادی: مدیر عامل شرکت چاشنی زرین البرز گفت: سالانه بیش از 500 هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی توسط این شرکت که در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر است تولید و در داخل و خارج از کشور به فروش می رسد.

شیرزاد احمدی افزود: این شرکت در سال 95 و با ثبت برند ZERبا هدف تولید و بسته بندی انواع عصاره ها، چاشنی های غذایی، سوپ های نیمه آماده و روغن زیتون در منطقه ویژه اقتصادی پیام فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: با مجموع اقدامات صورت گرفته شرکت توانایی صادرات سالانه یک هزار تن انواع عصاره به ارزش بیش از 2 میلیون دلار و 400 تن انواع سوپ نیمه آماده به ارزش بیش از یک میلیون دلار را دارد.

احمدی خاطر نشان کرد: با بهبود و بررسی مستمر زیر ساخت های فناوری و رعایت اصول رضایت مشتری، تولید با اولویت و هدف غذای سالم در این هولدینگ و شرکت های مجموعه آن نهادینه شده است.

همچنین شرکت چاشنی زرین البرز موفق شده فرصت شغلی برای حداقل 35 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم را ایجاد که این راه تا رسیدن به هدف تولیدات هر چه بیشتر و با کیفیت تر و اشتغال زایی ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه