انعقاد تفاهم نامه بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه دامغان

انعقاد تفاهم نامه بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه دامغان
کدخبر : 21301

قرارداد پژوهشی تحقیق درباره ذخایر منگنز کشور بین شرک فولاد مبارکه و دانشگاه دامغان منعقد شد.

به گزارش رصد اقتصادی: رییس دانشگاه دامغان گفت: عنوان این تفاهم نامه " شناسایی و تحقیق در مورد ذخایر منگنز کشور و بررسی فنی اقتصادی امکان فرآوری و تولید فرو منگنز قابل مصرف در شرکت فولاد مبارکه "است.
عبدالعلی بصیری افزود: دانشگاه های بزرگ کشور مانند دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تهران خواهان انعقاد این قرارداد پژوهشی بودند که در میان این دانشگاه های بنام ، دانشگاه دامغان توانست مسئولیت اجرای آن را برعهده بگیرد.
بصیری ارزش مالی این تفاهم نامه پژوهشی را پنج میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه دامغان ۲۵ طرح پژوهشی برون دانشگاهی ارتباط با صنعت به ارزش ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در دست اجرا دارد.
رئیس دانشگاه دامغان گفت: مجری اجرای طرح تفاهم نامه با شرکت فولاد مبارکه، نادر تقی پور از دانشکده علوم زمین شناسی دانشگاه دامغان است که پارسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وی را به عنوان عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت انتخاب کرده است.
دانشگاه دامغان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده تحصیل می کنند و ۱۶۲ عضو هیات علمی در این مجموعه فعالیت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه