• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • معدن
  • کمک بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به مردم سیستان و بلوچستان/تامین اکسیژن رایگان «شرکت فولاد مبارکه» در ایام کرونا اقدامی حیاتی بود

کمک بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به مردم سیستان و بلوچستان/تامین اکسیژن رایگان «شرکت فولاد مبارکه» در ایام کرونا اقدامی حیاتی بود

کمک بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به مردم سیستان و بلوچستان/تامین اکسیژن رایگان «شرکت فولاد مبارکه» در ایام کرونا اقدامی حیاتی بود
کدخبر : 21319

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان از کمک این بیمارستان به مردم سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره کنار مردم بوده است و تامین اکسیژن رایگان این شرکت اقدامی حیاتی بود.

به گزارش رصد اقتصادی: سیدرضا مرتضویان، رئیس بیمارستان صدوقی اصفهان در گفت و گویی اظهار کرد: بیش از ۱۷ ماه است که ویروس کرونا به صورت مهمان ناخوانده وارد جهان هستی و بالتبع کشور ما شده است که مشکلاتی را به همراه داشت و از بدو شیوع این بیماری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مهار و کنترل این بیماری در اقصی نقاط کشور وارد میدان شد.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا، بیمارستان شهید صدوقی، در کنار وزرات بهداشت و نیروهای مسلح قرار گرفت. یکی از اقداماتی که با موج سوم کرونا و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد، راه اندازی مرکز بیماران حاد تنفسی با عنوان بیمارستان شماره ۲ شهید صدوقی در سپاهان شهر با ظرفیت ۱۰۰ تخت بستری بود.   

رئیس بیمارستان صدوقی اصفهان تصریح کرد: نزدیک به یک سال است که علاوه بر بیمارستان شهید صدوقی، مرکز شماره۲ این بیمارستان، هم به چرخه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته و سعی شده است تمام استانداردهای اعتبار بخشی در این مرکز فراهم باشد که با ۹۸ درصد ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به بیماران است و میزان رضایت بخشی ۹۵ درصدی از خدمات این مرکز حاصل شده است.

وی اضافه کرد: تمام بخش های اورژانس، مراقبت های ویژه بیمارستان شهید آیت الله صدوقی هم به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است. از یک ماه گذشته که واریانت دلتا کشور را در برگرفته است تیمی برای ارزیابی وضعیت این بیماری، راهی استان سیستان و بلوچستان شده است و تجهیزات و کادردرمان این استان هم تامین شده است.

تا مهار کرونا در کنار مردم باقی خواهیم ماند

مرتضویان تصریح کرد: تا مهار کامل ویروس کرونا در خدمت مردم خواهیم بود و امروز هم نیروهای مسلح در تداوم طرح حاج قاسم سلیمانی برای تسریع روند واکسیناسیون وارد میدان شدند. در روزهای اخیر ۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با ارائه خدمات در ۱۰ خط، راه اندازی شده است که می تواند به شتاب گیری واکسیناسیون کرونا کمک کند.

وی افزود: فردا هم در شهرستان نجف آباد با همت نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف و بهداری نیروی زمینی سایت ۲۰ خطی افتتاح می شود که به کاهش تردد شهروندان برای واکسیناسیون کمک می کند و به تسریع روند واکسینه شدن افراد در برابر کرونا می انجامد.

شرکت فولاد مبارکه در شرایط اضطرار کنار مردم است

رئیس بیمارستان صدوقی اصفهان در ادامه به مسئولیت های شرکت فولاد مبارکه در ایام شیوع کرونا اشاره ای کرد و گفت: الان در شرایط اضطرار قرار داریم و نیاز است که تمام سازمانها و ارگانها به مسئولیت اجتماعی خود آگاهانه و متعهدانه عمل کنند. تجربه این شرایط را در ۸ سال دفاع مقدس و بلایای طبیعی از سر گذراندیم. شرکت فولاد مبارکه همواره پیشگام بوده است و در ایام شیوع کرونا با تامین اکسیژن رایگان بسیاری از مراکز درمانگر کرونا اقدامی حیاتی انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه