چادرملو در قله افتخارات یزد قرار دارد

چادرملو در قله افتخارات یزد قرار دارد
کدخبر : 21378

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد درجمع خبرنگاران آزاد صدا و سیمای این استان از چادرملو بعنوان قله افتخارات یزد نام برد و افزود: این شرکت خدمات ارزنده و قابل تقدیری در عمل به مسئولیت های اجتماعی ارائه کرده است و انتظار می رود سایر صنایع نیز به تکالیف اجتماعی خود عمل نمایند.

به گزارش رصد اقتصادی: مدیرکل صدا و سیمای استان یزد درجمع خبرنگاران آزاد صدا و سیمای این استان از چادرملو بعنوان قله افتخارات یزد نام برد و افزود: این شرکت خدمات ارزنده و قابل تقدیری در عمل به مسئولیت های اجتماعی ارائه کرده است و انتظار می رود سایر صنایع نیز به تکالیف اجتماعی خود عمل نمایند.

دکتر پهلوانان همچنین گفت : به عنوان یک شهروند به وجود این شرکت و اقدامات گسترده آن از جمله انتقال آب خلیج فارس به این استان افتخار می کنم ‌. وی گفت امروزه که برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در همراهی با رسانه های معاند در پی سیاه نمایی و پاشیدن بذر یاس ناامیدی در جامعه هستند وظیفه ما انعکاس این موفقیت ها برای امید بخشی به مردم کشورمان است.

به گزارش تجارت آوا در مراسمی که به‌ مناسبت روز خبرنگار در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد همچنین مهندس خلیلی مدیر این مجتمع فولادی با اشاره به رکورد شکنی های متعدد چادرملو در تولید مواد اولیه و فرآورده های فولادی گفت: در سال گذشته چادرملو موفق شد صادرات قابل توجهی در زمینه فولاد داشته باشد و بخشی از نیاز کشور به ارز را تامین نماید. وی گفت ما خود را سرباز خط مقدم جبهه تولید میدانیم که تکلیف ما تلاش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی و تولید، خودکفایی و اشتغالزایی است.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد و جمعی از فرمانداران و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه