مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛

میراث گهرزمین در منوجان ماندگار است

میراث گهرزمین در منوجان ماندگار است
کدخبر : 21401

با حمایت گهرزمین دانش آموزان مناطق جنوب استان رتبه های برتر کنکور را بدست آوردند

 

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در نشستی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از سال های ۹۵_۹۶ که گهرزمین به بحث معین اقتصادی منوجان ورود کرد گام های بزرگی برداشته شده است.

احمد اسکندری نسب ضمن اشاره به عدم توازن و کمبود امکانات آموزشی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد؛ چالش کیفیت آموزشی از مهمترین مسائل مناطق جنوب استان بود که با حمایت گهرزمین و تامین هزینه کلاس های کنکور برای دانش آموزان و کسب رتبه های برتر به نتایج خوبی رسید.

وی با اشاره به اینکه گهرزمین هم اکنون هفت شهرستان جنوب استان و حدود ۳۸۰۰ دانش آموز را تحت پوشش این طرح دارد عنوان کرد؛ در طول ۴۰ سال گذشته  یک قبولی پزشکی در این مناطق نداشتیم ولی پس از اجرای طرح حمایت گهرزمین از دانش آموزان کنکوری، سال گذشته دهها قبولی پزشکی در این مناطق و امسال  ۵ قبولی فقط در منوجان در رشته پزشکی داشتیم و نزدیک ۷۲ نفر رتبه زیر هزار بدست آمده است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: خیلی از مدیران شرکتهای معدنی، هیچ توجه و کمکی به ما نکردند و تنها کسی که به داد ما رسید مدیریت گهرزمین بود که واقعا ما را درک کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود؛ جنوب استان همه خانواده ها، گهرزمین را می شناسند و نام این شرکت بر سر زبان همه مردم است.

ایشان در پایان ضمن تاکید دوباره بر اینکه کار بزرگی توسط گهرزمین صورت گرفته؛ از نگاه بسیار خوب و حسن اعتماد مدیریت گهرزمین به آموزش و پرورش تشکر کرد و پیشنهاد داد بحث آموزش خانواده ها و معلمان مناطق محروم هم در دستور کار قرار گیرد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه